Jump to content
Geplaatst:
comment_1226778

Ja aangezien het uit "IV General" gehaald is, en het onderdeel van de snowmod ook niet echt in "Modding Hulp" thuishoort, post ik het hier opnieuw! ^_^

Voor de mensen die dit topic maar voor de eerste keer zien zegt de titel genoeg denk ik ;)

Ik ben dus bezig met een snowmod voor GTA IV. De voortgang staat ongeveer op 50%. Een releasedatum voor de mod kan ik nog niet geven, daar er nog heel veel werk aan is. Ondertussen zit de mod in het Bêta 2 stadium en zijn de eerste textures voor Bêta 3 al ontworpen... Vandaag heb ik de eerste screens gepost van Bêta 2, die zal je hieronder vinden.

Momenteel is enkel Algonquin besneeuwd wat wegen en parken betreft. Momenteel ben ik begonnen aan Broker, Dukes en omstreken. Dit is nog Onderdeel van Bêta 2.

Bêta 3 zal iets meer in detail gaan. De eventuele bugs van Bêta 2 worden eruit gehaald en wat "extra's" komen erbij, zoals besneeuwde bomen, daken en kijken wat er kan aangevangen worden met de voertuigen. Misschien wat sneeuw bijvoegen op de bumper indien dat mogelijk is, dat zie ik nog wel.

In latere Bêta's zal ook de handling van voertuigen drastisch veranderen, en zal het echt aanvoelen dat je op sneeuw/ijs rijd! Verder probeer ik ook om nog een paar andere kleine dingetjes te realiseren. Details die de mod meer waarde kunnen geven. Maar wat dat is hou ik ter "verrassing" ;)

Enkele screenshots van de laatste (non-public) bêta:

beta25fy2.jpg

beta21an8.jpg

beta22qm7.jpg

beta23xh4.jpg

beta24qe5.jpg

Mvg,

wtc

:cya:

• Reacties 187
  • Bezichtigingen 28.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1295158
Mooie mod ;) Ik zou hem op grote GTA fansites uploaden. Ziet er echt toppie uit. KUTGW :tu:

Graag genoeg, maar ik zit hier in België met een downloadlimiet, dus ik kan een mod van 4Gb niet continue uploaden ;) maar momenteel ben ik hem aan het hosten op megaupload.com

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1296536

Zoals velen weten zijn er wat probleempjes geweest met het downloaden van de snowmod, maar hij is eindelijk beschikbaar!

Mogelijkheden tot downloaden:

# 1: Via codenamegta, klik hier

# 2: Via megaupload: Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

# 3: Torrent: Klik hier

LEES README VOOR INSTALLATIE!!!! Ik heb hem speciaal in het Nederlands gemaakt ook ;)

Bewerkt: door wtc

Geplaatst:
comment_1296597
Zoals velen weten zijn er wat probleempjes geweest met het downloaden van de snowmod, maar hij is eindelijk beschikbaar!

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

# 3: Er is ook een torrent van gemaakt, maar ik denk niet dat ik dat hier mag posten. Het is niet illegaal natuurlijk, maar zal het toch maar niet doen! ;)

LEES README VOOR INSTALLATIE!!!! Ik heb hem speciaal in het Nederlands gemaakt ook ;)

torrents mag je gewoon posten hoor ;) heb het zelf laatst ook gedaan :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1296602

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

# 3: Er is ook een torrent van gemaakt, maar ik denk niet dat ik dat hier mag posten. Het is niet illegaal natuurlijk, maar zal het toch maar niet doen! ;)

Ok, bericht is aangepast! ;) Zijn wel enkel leechers zo te zien :puh:

Geplaatst:
comment_1296611

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Ok, bericht is aangepast! ;) Zijn wel enkel leechers zo te zien :puh:

bedankt! heb je mijn mod al eens geprobeerd (A) ?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1296619

Welke was dat nou weer? :engel:

EDIT: Owja! Je eenheden mod! ^_^ Nog niet geïnstalleerd omdat ik zelf aan patches bezig ben van snow mod, maar ziet er vet uit! :tu:

Bewerkt: door wtc

Geplaatst:
comment_1296638

Welke was dat nou weer? :engel:

EDIT: Owja! Je eenheden mod! ^_^ Nog niet geïnstalleerd omdat ik zelf aan patches bezig ben van snow mod, maar ziet er vet uit! :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1298083

Ondertussen ben ik beginnen werken aan GTA IV Snow Mod v1.1, hierin zullen enkele fouten en onbesneeuwde stukken opgelost zijn. Ook ben ik aan het werken aan intensere sneeuwval. Wat vooral een grote verandering zal zijn, zijn de wegentextures en de voetpaden. Ik heb vooral met bumpmapping gewerkt, meer als in v1.0 en dat zie je heel goed op de weg! Ook zul je nu op voetpaden en zebrapaden voetstappen in de sneeuw te zien zijn! Enkele eerste screenshots van v1.1:

94048216.png

98710772.png

78783266.png

76338852.png

Onthou dat dit nog een beta is!

Mvg,

wtc

Geplaatst:
comment_1298123
Ondertussen ben ik beginnen werken aan GTA IV Snow Mod v1.1, hierin zullen enkele fouten en onbesneeuwde stukken opgelost zijn. Ook ben ik aan het werken aan intensere sneeuwval. Wat vooral een grote verandering zal zijn, zijn de wegentextures en de voetpaden. Ik heb vooral met bumpmapping gewerkt, meer als in v1.0 en dat zie je heel goed op de weg! Ook zul je nu op voetpaden en zebrapaden voetstappen in de sneeuw te zien zijn! Enkele eerste screenshots van v1.1:

94048216.png

98710772.png

78783266.png

76338852.png

Onthou dat dit nog een beta is!

Mvg,

wtc

Nice nice nice! :tu:

als je nog hulpt nodig hebt bij het maken van de mod: ik zou je graag willen helpen!

Geplaatst:
comment_1298193

als je nog hulpt nodig hebt bij het maken van de mod: ik zou je graag willen helpen!

Wel ik zoek nog iemand die mensen winterkledij zou kunnen laten dragen ^_^

Daar bied ik mijn hulp voor aan :D

textures zijn helemaal MIJN ding!

kijk maar naar mijn Nederlandse Eenheden mod :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1298284

Prima! :tu:

Geplaatst:
comment_1298452

Prima! :tu:

als je MSN hebt ofzo, zou je die mij dan even kunnen PMen ? :$ dat praat makelijker :):bier:

Geplaatst:
comment_1298481
Het wordt steeds mooier.

Veel succes met de winterkleding. ^_^

ik heb ook al opgemerkt dat we wel wat kunnen veranderen aan de banden van de auto.

aan de boven en onderkant zijn ze gewoon mooi sneeuwwit. maar aan de zijkant gewoon zwart ;p

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.