Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226795 Behalve die van de cheat... Zijn er nog meer helikopters? ergens? En kan je ergens ook de politiehelikopter krijgen? En als laatste vraag... zou ik hiermee alsnog naar het andere eiland kunnen gaan (A)
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226809 Hier vind je een kaartje, wat in dit topic is samengesteld door Hackman.
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren Auteur comment_1227125 Oke. Zeg nog een vraagje: zouden jullie geen vastgeplakt topic kunnen maken voor kleine vraagjes? Want nu lijkt het dat ik maar die berichten plaats voor die status (heb onlangs de regels gelezen)... Maar dat is niet zo.
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren Auteur comment_1228499 Nog een vraag waar het niet waard was om een topic voor te maken: hoe start je de missie Easy Fare?
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren comment_1228503 Nog een vraag waar het niet waard was om een topic voor te maken: hoe start je de missie Easy Fare? Je kan deze missie starten bij het taxidepot, nadat je de missies "Bleed out" en "First date" voltooid hebt. Bewerkt: 6 januari 200916 jaren door ViceAgent
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren comment_1228504 Nog een vraag waar het niet waard was om een topic voor te maken: hoe start je de missie Easy Fare? Als je de missie Bleed Out al gedaan hebt én op een date bent geweest met Michelle in First Date dan zal je, door in de marker te stappen bij Roman's Taxi bedrijf de missie Easy Fare starten. Wat je tevens ook kon vinden op WikiGTA. Sorry @ ViceAgent. :$ Bewerkt: 6 januari 200916 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren comment_1228909 Gebruik gewoon een cheat code (zie google) Of bel Roman. Of pak een taxi
Geplaatst: 7 januari 200916 jaren Auteur comment_1229324 Gebruik gewoon een cheat code (zie google) Of bel Roman. Of pak een taxi Als ik even erop mag reageren 1. Lees ff wat er in de eerste post staat: BEHALVE DE CHEAT CODE 2. Ik kon toen Roman nog niet bellen 3. En de taxi kon ik toen ook nog niet roepen
Behalve die van de cheat...
Zijn er nog meer helikopters? ergens? En kan je ergens ook de politiehelikopter krijgen? En als laatste vraag... zou ik hiermee alsnog naar het andere eiland kunnen gaan (A)