Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1226927 hallo ik ben op zoek naar een soort heilig nummer maar dat toch vet klinkt ik post het niet in "hoe heet dit liedje" want ik vraag aan jullie of jullie een liedje hebben die bij de omschrijving past het moet voor een stunt filmpje zijn dus het moet wel vet klinken voorbeeld: grz
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1226936 Er is hier al een Topic voor, ik kan het niet vinden. Maar het is in iedergeval in NOTA (None Of The Above)
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1227013 heilig nummer? Bewerkt: 5 januari 200916 jaren door Fyre
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1227571 ERA - Ameno Desnoods een remix ofzo...(ik raad die van DJ Quicksilver aan) EDIT: Mijn vader, die over mijn schouder aan het meekijken was -wat hij overigens anders nooit doet- raad nog de groep Enigma aan (en daar heeft hij inderdaad gelijk in) en ook nog Masters of Chant, wat ik niet ken. Youtuben maar! Bewerkt: 5 januari 200916 jaren door tjoef
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren Auteur comment_1227847 ERA - AmenoDesnoods een remix ofzo...(ik raad die van DJ Quicksilver aan) EDIT: Mijn vader, die over mijn schouder aan het meekijken was -wat hij overigens anders nooit doet- raad nog de groep Enigma aan (en daar heeft hij inderdaad gelijk in) en ook nog Masters of Chant, wat ik niet ken. Youtuben maar! hey bedankt en bedank je vader ook maar dat soort zocht ik grz
hallo
ik ben op zoek naar een soort heilig nummer
maar dat toch vet klinkt
ik post het niet in "hoe heet dit liedje" want ik vraag aan jullie of jullie een liedje hebben
die bij de omschrijving past
het moet voor een stunt filmpje zijn
dus het moet wel vet klinken
voorbeeld:
grz