gister toen ik gta iv aan het spelen was liep de game weer vast, (door de memory leak zoals altijd) dus ik herstart mn pc en tot mn verbazing blijf hij hangen in het opstart procedure. Hij komt niet meer bij windows maar blijft constant maar herstarten, op het moment datie eigelijks had moeten inloggen. Ik heb geen flauw idee hoe dit kan maar 1 ding weet ik wel sinds gta iv vast is gelopen en ik mn pc heb herstart is hij dus gestorven.
heeft iemand dit eerder gehad en weetie hoe dit is op te lossen
of heb je hetzelfde met gta iv dat hij af en toe vastloopt ? dan raad ik je aan te wachten dat er een patch is die de memory leak verhelpt want anders krijg je misschien vroeg of laat hetzelfde probleem als mij.
gister toen ik gta iv aan het spelen was liep de game weer vast, (door de memory leak zoals altijd) dus ik herstart mn pc en tot mn verbazing blijf hij hangen in het opstart procedure.
Hij komt niet meer bij windows maar blijft constant maar herstarten, op het moment datie eigelijks had moeten inloggen. Ik heb geen flauw idee hoe dit kan maar 1 ding weet ik wel sinds gta iv vast is gelopen en ik mn pc heb herstart is hij dus gestorven.
heeft iemand dit eerder gehad en weetie hoe dit is op te lossen
of heb je hetzelfde met gta iv dat hij af en toe vastloopt ? dan raad ik je aan te wachten dat er een patch is die de memory leak verhelpt want anders krijg je misschien vroeg of laat hetzelfde probleem als mij.