Jump to content
Geplaatst:
comment_1227018

gister toen ik gta iv aan het spelen was liep de game weer vast, (door de memory leak zoals altijd) dus ik herstart mn pc en tot mn verbazing blijf hij hangen in het opstart procedure. :duh: Hij komt niet meer bij windows maar blijft constant maar herstarten, op het moment datie eigelijks had moeten inloggen. Ik heb geen flauw idee hoe dit kan maar 1 ding weet ik wel sinds gta iv vast is gelopen en ik mn pc heb herstart is hij dus gestorven.

heeft iemand dit eerder gehad en weetie hoe dit is op te lossen

of heb je hetzelfde met gta iv dat hij af en toe vastloopt ? dan raad ik je aan te wachten dat er een patch is die de memory leak verhelpt want anders krijg je misschien vroeg of laat hetzelfde probleem als mij. :duh:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1227724

toevallig niet met de memory remap gespeeld? die optie in het bios is alleen voor 64 bit systemen, dat werkt dus niet bij 32 bit, en maakt het systeem zeer on stabiel bij 32 bit's systemen, ik had zelfde symptomen.

Bewerkt: door ddaemen

Geplaatst:
comment_1227740
Ik heb mijn Harde Schijf op één of andere manier dood gemaakt.

Mede door GTA IV, maar waarschijnlijk is het een productiefout.

kun je ook niet meer formatteren en herinstalleren?

Geplaatst:
comment_1227868
Ik heb mijn Harde Schijf op één of andere manier dood gemaakt.

Mede door GTA IV, maar waarschijnlijk is het een productiefout.

maak aub een eigen topic ipv die van een ander te gebruiken.

Geplaatst:
comment_1230318
het kan denk ik ook zijn dat het door de -nonrestriction ofzo komt want ik had al mn settings op hoogst maar mn pc had daar geen probleem mee want hij haperde niet en liep niet traag alleen die error van onvoldoende virtueel gehuegen had ik maar dat had ik ook toen ik het op medium had.

Tis mss cru om te zeggen, maar tis een mooi gevolg...

Limieten worden niet voor niets ingevoerd he :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.