Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Twee vragen.

Ik heb twee vragen en die luiden als volgt:

1. Waar zitten de textures van de cutscenes? Want ik probeerde de texture van Dimitri's hoofd te vervangen door de bebloede versie (die je normaal bij de laatste missie pas kunt zien), maar bij de cutscenes had hij zijn normale hoofd weer.
    Ik weet zeker dat ik het goed heb gedaan, want toen Dimitri weg rende in non-cutscene, was zijn hoofd wel bebloed...
  2. Ik weet niet of dit een bug is, maar ik was aan het snipen vanaf het dak op de flat tegenover de safehouse in Bohan, maar er zaten geen bestuurders in de auto's??? Mijn View Distance staat op 32.

Ok dat was het. Bvd. ;)

Edited by Dvt

Featured Replies

1. Volgens mij zijn de cut-scenes opgenomen, en zijn dus niet in game. Ik kan het fout hebben, maar bij mij lijkt het anders verdacht veel op een videotje.

2. Staat je detail distance ook hoog, anders zou het kunnen dat je draw distance toch hoger moet staan.

• Author
1. Volgens mij zijn de cut-scenes opgenomen, en zijn dus niet in game. Ik kan het fout hebben, maar bij mij lijkt het anders verdacht veel op een videotje.

2. Staat je detail distance ook hoog, anders zou het kunnen dat je draw distance toch hoger moet staan.

OK bedankt voor de hulp.

Enneh, die cutscene textures heb ik gevonden hoor! Het zijn idd andere bestanden... Werkelijk alles dat beweegt in de cutscenes zit er in.

En er zitten ook die 3D credits in en die Dave die met een zweep geslagen werd (Daddy's back, you bitches!!!), uit de intro. :D

Dit is het pad: GTA IV\pc\anim\cutsprops.img

Edited by Dvt