Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1227166 Ik kan de missie Harboring a Grudge niet doen. Er staat geen icoontje. En heb al 2 uur zitten te wachten op een telefoontje of smsje maar niks. Waar ligt het aan moet je nog andere missies halen ofzo??? Wat moet ik doen help!!!!!!!!!!!!
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1227213 Missieoverzicht op WikiGTA. Heb je de missie 'Call and Collect' van Francie McReary al voltooid?
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren Auteur comment_1227248 Missieoverzicht op WikiGTA. Heb je de missie 'Call and Collect' van Francie McReary al voltooid? Jah die heb ik al gedaan.
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1227315 Bij sommige missies moet je gewoon heel lang wachten en spelen totdat hij/zij belt. Bijvoorbeeld bij de missie Hostile Negotiation daar zit je wel een lange tijd te spelen voordat malorie belt. Ga anders gewoon andere missies doen of een paar keer wat leuks met je vrienden doen dan belt hij/zij op een begeven moment echt wel. Er nog niet uit kijk dan hier Succes
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1227438 je kunt hun ook bellen :/ AL geprobeert? Groeten SonnyX, Autoradio Jatter
Geplaatst: 7 januari 200916 jaren comment_1229061 De informatie in het missieoverzicht op WikiGTA voor deze missie klopt niet -- de missie Have a Heart is ook vereist voordat deze missie mogelijk wordt. Een 'unknown caller' handmatig bellen is ook wat lastig.
Geplaatst: 7 januari 200916 jaren comment_1229574 haha idd, was ik totaal vergeten dat die ook nodig was Groeten SonnyX, ZakkenRoller
Ik kan de missie Harboring a Grudge niet doen.
Er staat geen icoontje.
En heb al 2 uur zitten te wachten op een telefoontje of smsje maar niks.
Waar ligt het aan moet je nog andere missies halen ofzo???
Wat moet ik doen help!!!!!!!!!!!!