Jump to content
  • Reacties 40
  • Bezichtigingen 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_22243

:blink: :blink: Einde van een mooi generatie games???? :blink: :blink: Nee dat nooit maat ik denk dat de kwaliteit in de volgende GTA een beetje afneemt(een klein topje van een ijsberg(

Geplaatst:
comment_22264

nee het zal niet 8eruit gaan misschien geen vooruitgang meer maar wel gewoon weer zo'n grote game in een nieuwe stad en nieuwe missies en dat is tog ook vernieuwend genoeg voor mij om gta te spelen :D

Geplaatst:
comment_22278
nee het zal niet 8eruit gaan misschien geen vooruitgang meer maar wel gewoon weer zo'n grote game in een nieuwe stad en nieuwe missies en dat is tog ook vernieuwend genoeg voor mij om gta te spelen :D

Het zijn jouw woorden :D:D

Geplaatst:
comment_22442
ik hoop gewoon dat gta verder gaat het MOET gewoon

ze gaan ook verder, maar ze nemen eerst een welverdiende vakantie

hoe weet jij dat nou?

kijk gta moet gewoon doorgaan,maar ze mogen wel vakantie nemen om ff af te koelen en nieuwe dingen te bedenken

Geplaatst:
comment_22465

Het is bijna zeker dat GTA sin city hierna nog uitkomt. En ik heb ook ooit eens gelezen in de PU dat ze ook een GTA tokio hadden geregistreerd. Dus voorlopig zal het hopelijk nog wel even door gaan. En er kunnen altijd nog wel nieuwe dingen in een computerspel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.