Ik heb net voor het eerst mijn eerst model gemaakt met 3DsMax 8.0. Het is een klein kasteeltje (was lekker makkelijk en een andere beginner deed dat ook dus ik vond het ook wel te doen) en heb er met een tutorial textures op gedaan en ik heb de textures wat diepte gegeven met een andere tutorial. Het probleem is dat ik in 3DsMax alleen een grijze kleur krijg maar ik het Render dan komen de textures wel. Waarschijnlijk komt dit omdat mijn textuur een .png bestand was in plaats van een .bmp bestand maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan voorkomen?
Dit is trouwens de Render van het nederige kasteeltje (nog niet af):
Helaas zie ik net dat ik ook wanneer ik Materials maak dat dit probleem zich voor doet. Enkel bij pure normale kleuren zie ik ze in 3DsMax. In Renderen zie ik alles wel goed zoals het zou moeten. Ik heb hier nog een klein plaatje van hoe het eruitziet:
Beste mensen,
Ik heb net voor het eerst mijn eerst model gemaakt met 3DsMax 8.0. Het is een klein kasteeltje (was lekker makkelijk en een andere beginner deed dat ook dus ik vond het ook wel te doen) en heb er met een tutorial textures op gedaan en ik heb de textures wat diepte gegeven met een andere tutorial. Het probleem is dat ik in 3DsMax alleen een grijze kleur krijg maar ik het Render dan komen de textures wel. Waarschijnlijk komt dit omdat mijn textuur een .png bestand was in plaats van een .bmp bestand maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan voorkomen?
Dit is trouwens de Render van het nederige kasteeltje (nog niet af):
Helaas zie ik net dat ik ook wanneer ik Materials maak dat dit probleem zich voor doet. Enkel bij pure normale kleuren zie ik ze in 3DsMax. In Renderen zie ik alles wel goed zoals het zou moeten. Ik heb hier nog een klein plaatje van hoe het eruitziet:
Mvg,
Hackman