Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jizzy missie

Beste mensen,

Ik loop tegen een probleem aan, wat waarschijnlijk heel eenvoudig op te lossen is. Ik kan niet schieten vanuit mijn auto! Ben ik een trucje vergeten?

Wie kan mij helpen, want zo kan ik de missie niet voltooien van Jizzy waarbij je een limosine van een heilige (die een hoertje wil redden) moet opblazen.

Thanks...

Featured Replies

Beste mensen,

Ik loop tegen een probleem aan, wat waarschijnlijk heel eenvoudig op te lossen is. Ik kan niet schieten vanuit mijn auto! Ben ik een trucje vergeten?

Wie kan mij helpen, want zo kan ik de missie niet voltooien van Jizzy waarbij je een limosine van een heilige (die een hoertje wil redden) moet opblazen.

Thanks...

gebruik je (standaard toetsen) Q of E? want daarmee doe je links of rechts kijken en kan je schieten, je kan niet uit de auto schieten zoals in GTA IV

• Author
gebruik je (standaard toetsen) Q of E? want daarmee doe je links of rechts kijken en kan je schieten, je kan niet uit de auto schieten zoals in GTA IV
Dat is het! ik wist dat het iets simpels was...bedankt!
  • 2 weeks later...

*posts verwijdert*

Dit topic kan gewoon met rust gelaten worden totdat er weer hulp gevraagd wordt.

• 3 weeks later...

wat is nu de bedoeling van deze missie moet je hem laten ontploffen of? want mijn uzi is zo leeg maar der gebeurd niet egt iets

hoor het wel

groetjes bulke

Zorg voor veel meer kogels en zorg dat je raakt schiet, je moet zowel de Huntley als de Stretch aan puin schieten door drive-by's uit te voeren. [meer informatie]

Een tip: (Als ik deze toe mag voegen) Op onderstaande screen in het rode vakje zal de limosine rijden. De weg die ik heb gemarkeert loopt langzaam omhoog, en als je in de bocht de limo van de weg af duwt, (Probeer je auto schade vrij te houden in de voorgaande opdrachten) kan je extra kracht zetten omdat je hierna toch klaar bent. De kans is zeer groot dat hij hierdoor naar beneden valt en daar op zijn kop blijft liggen. De bodyguards zullen uitstappen en je proberen dood te maken met een uzi. Een paar simpele headshots zijn genoeg om de missie te voltooien! :tu:

1686ett.jpg