Geplaatst: 18 mei 200520 jaren comment_141421 maar in las venturas is die gast al met andere mensen aan het knokken (die oude) en dan later valt hij mij aan ! dus ik sla hem in elkaar en dat gebeurt elke keer en IK KAN DIE MOVES DUS NIET DOEN HELP ME FF PLEASE geef wat tips hoe het wel lukt
Geplaatst: 18 mei 200520 jaren Auteur comment_141599 maar in las venturas is die gast al met andere mensen aan het knokken (die oude) en dan later valt hij mij aan ! dus ik sla hem in elkaar en dat gebeurt elke keer en IK KAN DIE MOVES DUS NIET DOEN HELP ME FF PLEASE geef wat tips hoe het wel lukt mischien is het een bug gebruik je cheats?
Geplaatst: 18 mei 200520 jaren comment_141605 Als je de Rellen cheat hebt gebruikt gaat het niet meer denk ik.
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren comment_142393 maar in las venturas is die gast al met andere mensen aan het knokken (die oude) en dan later valt hij mij aan ! dus ik sla hem in elkaar en dat gebeurt elke keer en IK KAN DIE MOVES DUS NIET DOEN HELP ME FF PLEASE geef wat tips hoe het wel lukt mischien is het een bug gebruik je cheats? :lol: ja ik gebruik cheats maar het is gelukt ik heb die gozer onder schot gehouden naar hem toe gelopen en gevochten (ik hield hem onder schot zodat hij niet wegliep)
maar in las venturas is die gast al met andere mensen aan het knokken (die oude) en dan later valt hij mij aan ! dus ik sla hem in elkaar en dat gebeurt elke keer en IK KAN DIE MOVES DUS NIET DOEN HELP ME FF PLEASE geef wat tips hoe het wel lukt