Geplaatst: 7 januari 200916 jaren comment_1230023 Beste leden, ik heb een gta 4 compleet met hoesje gekocht. Na het instaleert vraagt ie een serial code. maar die kan ik nergens vinden. Waar in hoesje kan ik mijn serial code vinden? Bedankt.
Geplaatst: 7 januari 200916 jaren comment_1230024 Ik weet niet of er een boekje bij zit (denk t wel) maar kijk daar eens in, misschien staat die daar wel, en anders goed zoeken.
Geplaatst: 7 januari 200916 jaren Auteur comment_1230025 Ik weet niet of er een boekje bij zit (denk t wel) maar kijk daar eens in, misschien staat die daar wel, en anders goed zoeken. Hoi joppie,er zit 2 boeken in hoesje,ik heb die achterkant van boekje niet gezien,die code staat er wel bij de achterkant van het boekje. Bedankt ps sorry voor mn slecht Nederlands Bewerkt: 7 januari 200916 jaren door iindoow
Beste leden, ik heb een gta 4 compleet met hoesje gekocht. Na het instaleert vraagt ie een serial code. maar die kan ik nergens vinden. Waar in hoesje kan ik mijn serial code vinden?
Bedankt.