Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1230377
Ik vind het maar knap hoe je dat maakt. Ik denk dat weinig mensen je na kunnen doen. Vooral het mooiste vind ik de rode auto. KUTGW :tu:
Bedankt, alhoewel ik me meer op de twee trucks gefocust heb.
Geplaatst:
comment_1231271

De linkse truc heeft nogal rare rook, die zou ik wat donkergrijs maken, en naar boven laten gaan, in plaats van naar beneden. De tekst onderaan de middelste truc snap ik niet helemaal, "scrw. u"? De schaduwen heb je erg mooi gemaakt, en ook de 3D weergave. De tekst vind ik wat minder, ik zou het mooier vinden als je een lettertype uitzoekt, en het gewoon intypt. Maar dat is mijn mening.

7,8 :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1231479
De linkse truc heeft nogal rare rook, die zou ik wat donkergrijs maken, en naar boven laten gaan, in plaats van naar beneden. De tekst onderaan de middelste truc snap ik niet helemaal, "scrw. u"? De schaduwen heb je erg mooi gemaakt, en ook de 3D weergave. De tekst vind ik wat minder, ik zou het mooier vinden als je een lettertype uitzoekt, en het gewoon intypt. Maar dat is mijn mening.

7,8 :)

Die tekst schrijf ik liever zelf.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.