Geplaatst: 8 januari 200916 jaren comment_1230680 Ik wil de Achievement Sightseer halen, alleen ik heb er maar 3 helitours helicopters gezien. Waar zijn de 2 overigen?
Geplaatst: 8 januari 200916 jaren comment_1230682 Ik wil de Achievement Sightseer halen, alleen ik heb er maar 3 helitours helicopters gezien.Waar zijn de 2 overigen? Die staan er af en toe, dus niet altijd. Je zal later eens moeten teruggaan.
Geplaatst: 9 januari 200916 jaren comment_1231138 Er zijn 5 helikopter-landingsplaatsen, duidelijk herkenbaar door de gele H met een gele cirkel daar omheen. Op elke plek kan een Helitours Maverick verschijnen, welke je allemaal minstens 1x moet gebruiken voor een toertje. De trip zelf kan je eventueel overslaan ... $150 en je zag niets. Maar als er op 'n bepaalde plek nog geen heli staat zal je dus even weg moeten gaan en weer terug komen. Net zolang totdat die er wel staat, probeer ook van verschillende kanten te komen rijden / vliegen. Succes
Geplaatst: 9 januari 200916 jaren comment_1231584 Je moet beter zoeken man Waar slaat dit nou weer op? De Helitour helikopters staan altijd bij Helitour, soms zijn ze idd weg. Kom dan een paar uur later in-game dan. Dan kom je terug, dan zal de andere Helitour helikopter er wel staan.
Geplaatst: 9 januari 200916 jaren Auteur comment_1231588 Ok, bedankt iedereen! Ik zal het proberen! Ik bewerk dit bericht wel als ik de Achievement gehaald heb.
Geplaatst: 9 januari 200916 jaren comment_1231771 Handig dat ik dit nu lees want ik dacht dat er maar 3 heli's waren.
Geplaatst: 9 januari 200916 jaren comment_1231906 Je moet beter zoeken man Waar slaat dit nou weer op? De Helitour helikopters staan altijd bij Helitour, soms zijn ze idd weg. Kom dan een paar uur later in-game dan. Dan kom je terug, dan zal de andere Helitour helikopter er wel staan. het slaat op dat ie dus beter moet zoeken en dat ie ze dan wel vind
Geplaatst: 9 januari 200916 jaren comment_1231926 Je moet beter zoeken man Waar slaat dit nou weer op? De Helitour helikopters staan altijd bij Helitour, soms zijn ze idd weg. Kom dan een paar uur later in-game dan. Dan kom je terug, dan zal de andere Helitour helikopter er wel staan. het slaat op dat ie dus beter moet zoeken en dat ie ze dan wel vind Hij weet de plaats al, maar hij moet op een ander tijdstip terugkomen (ps. is gister niet een bericht van mij verwijderd in dit topic? want ik dacht dat ik er eentje had geplaatst maar ik herinner niet dat ik hem had verwijderd... :S) Bewerkt: 9 januari 200916 jaren door TahR78
Ik wil de Achievement Sightseer halen, alleen ik heb er maar 3 helitours helicopters gezien.
Waar zijn de 2 overigen?