Geplaatst: 8 januari 200916 jaren comment_1230872 weet iemand hoe ik een cijfer kan intikken op mijn telefoon (voor codes )?? op mijn nummers bovenaan op mijn toetsenbord doet hij niets .. en die aan de zijkant doen oowk niets ..
Geplaatst: 8 januari 200916 jaren comment_1230882 Ja als je de beginmissie van Roman hebt gedaan dan kun je met pijltje omhoog (standaard) de telefoon tevoorschijn halen en dan druk je nog een keer op pijltje omhoog en dan kun je de toetsen aanklikken en dan op het groene telefoontje drukken!
Geplaatst: 8 januari 200916 jaren comment_1230884 Je moet 2 keer de telefoon ''openen''. Ik weet niet welke knop dat is ip de pc maar op de ps3 moet je 2x op ^ drukken
Geplaatst: 8 januari 200916 jaren comment_1230894 op pc is het twee keer pijltje naar boven, je moet wel de eerste missie gedaan hebben wil je nummers kunnen bellen
Geplaatst: 8 januari 200916 jaren comment_1230900 Als je je code al is hebt ingetikt dan kan je gewoon door de menu naar cheats gaan en dan hoef je die nummer niet meer intetikken.
weet iemand hoe ik een cijfer kan intikken op mijn telefoon (voor codes
)??
op mijn nummers bovenaan op mijn toetsenbord doet hij niets ..
en die aan de zijkant doen oowk niets ..