Jump to content
Geplaatst:
comment_1231128

Met deze script zal de politie je negeren. en als je wanted sterren krijgt zullen deze verdwijnen in een seconde.

de script zal automatisch worden gestart als je je game start.

GTAIV NoPolice!

ook te downloaden op: http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=3541

als je problemen er mee hebt mail me dan (of dat er iets anders is): Tix.secretx (at) hotmail DOT com

of reply gewoon :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1379031

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Deze persoon is niet actief op het forum, maar hij post wel een script waarbij je geen politie meer zou moeten hebben. Iemand test het en het doet het niet. Natuurlijk is het mogelijk dat het verkeerd geïnstalleerd is. Maar misschien heeft iemand anders hier een idee?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1379088
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Deze persoon is niet actief op het forum, maar hij post wel een script waarbij je geen politie meer zou moeten hebben. Iemand test het en het doet het niet. Natuurlijk is het mogelijk dat het verkeerd geïnstalleerd is. Maar misschien heeft iemand anders hier een idee?

Dit komt omdat ik geen mods meer maak dit was 1 van mijn eerste mods. maar ik weet niet of hij nog werkt omdat Alice werkt op gta versie 1.1 maar deze functie zit tegenwoordig ook in native trainers.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.