January 10, 200917 yr Toen ik de kop zag, moest ik gelijk denken aan de missie ''Strapped for Cash'', Manhunt. Mensen die het spel kennen, weten wel wat ik bedoel BTW, er zit nog een cadeautje in z'n bek
January 10, 200917 yr Het gaat denk ik om de haaienkop op Starjunction. En inderdaad zit een Flying Rat erin. En ik heb even die missie opgezocht (filmpje) en ik heb daar helemaal geen haai in gezien. Ik denk dat het eerder een verwijzing naar 'Jaws' is.
January 10, 200917 yr Het gaat denk ik om de haaienkop op Starjunction. En inderdaad zit een Flying Rat erin. En ik heb even die missie opgezocht (filmpje) en ik heb daar helemaal geen haai in gezien. Ik denk dat het eerder een verwijzing naar 'Jaws' is. Ooh, ja. Die bij de Star Junction ja.
January 10, 200917 yr Author Ik snap niet echt wat je bedoeld, mag ik even een screen zien? http://nl.youtube.com/watch?v=irmyib7myGU 7.31
January 10, 200917 yr Het gaat denk ik om de haaienkop op Starjunction. En inderdaad zit een Flying Rat erin. En ik heb even die missie opgezocht (filmpje) en ik heb daar helemaal geen haai in gezien. Ik denk dat het eerder een verwijzing naar 'Jaws' is. het zal vast wel jaws zijn en wrm kun je maar van 40 flying rats de beschrijfing zien hoe je ze moet vinden zie op wikigta
January 11, 200917 yr En wrm kun je maar van 40 flying rats de beschrijfing zien hoe je ze moet vinden zie op wikigta Omdat we daar nu volop aan het werken zijn. WikiGTA heeft maar een beperkt aantal medewerkers, en er is veel werk te doen, en we zijn ook maar mensen dus we kunnen niet alles tegelijk...
Toen ik de kop zag, moest ik gelijk denken aan de missie ''Strapped for Cash'', Manhunt. Mensen die het spel kennen, weten wel wat ik bedoel
BTW, er zit nog een cadeautje in z'n bek