Geplaatst: 10 januari 200916 jaren comment_1232857 HEy allemaal, Ik volgde de route naar de heli voor de missie deal braker maar hij stond er niet, pas na 2 zelfmoord kwam hij daar. Een tweede keer kwam hij zelfs helemaal niet, weet iemand hoe dat kan?
Geplaatst: 10 januari 200916 jaren comment_1232893 HEy allemaal,Ik volgde de route naar de heli voor de missie deal braker maar hij stond er niet, pas na 2 zelfmoord kwam hij daar. Een tweede keer kwam hij zelfs helemaal niet, weet iemand hoe dat kan? ja ooit staat hij er wel en ooit niet, 90% van de keren staat hij er wel.. Just unlucky i geuss
Geplaatst: 10 januari 200916 jaren Auteur comment_1232921 HEy allemaal,Ik volgde de route naar de heli voor de missie deal braker maar hij stond er niet, pas na 2 zelfmoord kwam hij daar. Een tweede keer kwam hij zelfs helemaal niet, weet iemand hoe dat kan? ja ooit staat hij er wel en ooit niet, 90% van de keren staat hij er wel.. Just unlucky i geuss Dus het is geluk of pech hebben Dan heb ik vaak pech
Geplaatst: 10 januari 200916 jaren comment_1232940 HEy allemaal,Ik volgde de route naar de heli voor de missie deal braker maar hij stond er niet, pas na 2 zelfmoord kwam hij daar. Een tweede keer kwam hij zelfs helemaal niet, weet iemand hoe dat kan? ja ooit staat hij er wel en ooit niet, 90% van de keren staat hij er wel.. Just unlucky i geuss Dus het is geluk of pech hebben Dan heb ik vaak pech ik heb het nog nooit mee gemaakt, alleen dat pegorino's auto er niet staat dat maak ik dan weer mee
Geplaatst: 10 januari 200916 jaren comment_1233006 Of gewoon een kleine bug,, Maar ik denk gewoon pech xD
HEy allemaal,
Ik volgde de route naar de heli voor de missie deal braker maar hij stond er niet, pas na 2 zelfmoord kwam hij daar. Een tweede keer kwam hij zelfs helemaal niet, weet iemand hoe dat kan?