January 11, 200917 yr hallo ik had in de kerstvakantie samp nu is vorige week onze pc gecrashd en weer gemaakt maar nu mag ik niet meer online spelen omdat mijn pa denkt dat samp virussen opbrengd zouden jullie zo aardig willen zijn om de poll in te vullen om mijn vader te overtuigen dat dat niet zo is? alvast bedankt grz Edited January 11, 200917 yr by keessie
January 11, 200917 yr In SA:MP zitten geen virussen, Iemand heeft dat ooit gezegt om te zorgen dat er minder spelers op SA:MP spelen. Het is dus geen virus als je het op www.sa-mp.com download! op andere sites kùnnen wèl virussen zitten.
January 11, 200917 yr Sa-mp wordt door een aantal mensen gehaat. Ze proberen van alles te doen om sa-mp kapot te maken. - ddos aanvallen - cheats/hacks - en ook het gerucht verspreiden dat sa-mp virussen bevat. Als je sa-mp gewoon van de officiële site (www.sa-mp.com) download, is er niets aan de hand. Sa-mp word door tienduizenden mensen gespeeld, als er een virus in zou hebben gezeten, was dat allang bekend geweest.
hallo
ik had in de kerstvakantie samp
nu is vorige week onze pc gecrashd en weer gemaakt
maar nu mag ik niet meer online spelen omdat mijn pa denkt
dat samp virussen opbrengd
zouden jullie zo aardig willen zijn om de poll in te vullen om mijn vader te overtuigen
dat dat niet zo is?
alvast bedankt
grz
Edited by keessie