Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1233350 Mag er eigenlijk iets van deze lijst verwijdert worden? Bedankt!
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1233360 Erg moeilijk te zeggen want ik weet niet wat voor programma's jij allemaal gebruikt en wat voor games jij speelt. iig is visual c++ een programma wat je nodig zult hebben voor verschillende andere applicaties.
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren Auteur comment_1233373 Ik speel geen games op mijn PC. Maar ik dacht dat ik ze tezamen had gedownload met Visual Basic. Ik laat ze wel staan dan
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1233493 silverlight kan weg, dat is waardeloze technologie waar niks nog gebruik van maakt. Silverlight is voor IE7 en 8, maar geen enkele website maakt er gebruik van behalve microsoft.
Geplaatst: 12 januari 200916 jaren comment_1234566 silverlight kan weg, dat is waardeloze technologie waar niks nog gebruik van maakt. Silverlight is voor IE7 en 8, maar geen enkele website maakt er gebruik van behalve microsoft. Ten eerste, Silverlight bevat ook een Netscape-type plugin, zoals gebruikt door Firefox, Opera en andere browsers. Ten tweede, de streams van de NOS tijdens sportevenementen in 2008 gebruikten ook Silverlight. Om op de vraag terug te komen, grote delen van de 'SQL Server'-applicatie kunnen verwijderd, en als je het niet gebruikt kan Visual C++ 2008 (niet de redistributables, die zijn vereist voor vele applicaties!) ook weg.
Mag er eigenlijk iets van deze lijst verwijdert worden?
Bedankt!