Jump to content
Geplaatst:
comment_1233733

Hey hallo allemaal, Ik ben al weer een poosje wakker (ja alweer) en heb samen met mijn broer een website gemaakt voor onze Battlefield2 clan (return) Nu hebben wij hier de hele nacht aan gewerkt (HTML) en wil ik ook jullie mening weten, Ook zijn er nog wat kleine probleempjes.

Als je de website opkomt zie je staan www.***-**..nl maar als je dan naar bijvoorbeeld rooster gaat en weer terug zie je staan www.***-**.nl/index.html, Nu weet ik dat het laatste ook weg moet kunnen halen zodat er of www.***-**.nl komt te staan of www.***-**.nl/index (enzovoort)

Weet iemand hier een oplossing voor? ook tips enzovoort graag welkom, wij blijven aan deze website werken om het te verbeteren natuurlijk. (website kunnen jullie vinden onder mijn signature)

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1253448

Holy crap... :schater: ik kijk even niet en er word veel gepost. Over dat laden, Geen last van maar ik kom er dan ook elke dag op, we veranderen hier en daar steeds dingetjes om het nog beter te laten lijken, Ik heb het verder helemaal zelf gemaakt en nu past me broer de website hier en daar af en toe wat aan <-- :schater: dat laatste :schater: Maargoed

html moet je wel degelijk kunnen typen in kladblok, als je er maar een beetje verstand van hebt. Me broer doet dit op het moment ook met kladblok omdat wij normaal micorsoft frontpage gebruiken!

Geplaatst:
comment_1253548

Natuurlijk moet je HTML sowieso al kunnen. Welk programma je ook gebruikt, je moet het kunnen ook bij Dreamweaver (bijvoorbeeld) wat een zogenoemde WYSIWYG programma is, als er namelijk wat verkeerd is in je code dan is het haast onmogelijk om dat dan recht te zetten zonder eens even goed in de code te speuren naar fouten. Zo'n programma is namelijk voor zover ik weet alleen maar bedoelt voor mensen die HTML kunnen zodat die het proces iets sneller kunnen doen en dat er haast geen spelfouten (kan voor heel wat problemen zorgen) komen.

Verder als je goed met HTML bent kun je het prima doen met enkel Kladblok (wat standaard op je computer hoort te zitten voor de grote onbekenden).

Verder in ieder geval heel veel succes met je website en ik had ook al een kijkje genomen en had je al gezegd dat het er erg mooi uitziet, ga dus zo door! ;)

Mvg,

Hackman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.