Jump to content
Geplaatst:
comment_1234172

Hoi,

Ik wil een eigen computer gaan bouwen/in elkaar zetten!

Ik heb onderdelen bij elkaar gezet, alleen ik weet niet zeker of alles op elkaar is afgestemd en of alles het doet?

Ik wil graag een reactie of dit mogelijk is met de volgende onderdelen:

Crucial Bal DDR2 1066M 2GB Kit ( DDR2 geheugen )

Asus M2N68-CM mATX AM2 ( Moederboard )

AMD Athlon 64 X2 5200+ (AM2) ( Processor )

Cooler Master Elite 330 ( Behuizing )

WD Caviar Blue 160GB 2MB SATA2 ( Hardeschijf )

Antec Basiq 350 Watt voeding ( Voeding )

Samsung DVD-ROM IDE 16x ZWART ( DVD speler )

Asus EN8400GS SILENT/HTP/256M ( Extra videokaart )

Toetsenbord en muis , scherm etc komt later nog wel!

Graag een reactie!

Bewerkt: door danz

• Reacties 194
  • Bezichtigingen 8.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1235878

Ik denk wel dat je GTA redelijk kan draaien, maar helaas kan ik hier geen beloftes over doen.

Het ligt natuurlijk ook aan de resolutie en de rest van de instellingen.

spellen zoals CoD 4 en CoD 5 zul je in ieder geval wel op High of Extra kunnen spelen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1235889

Bedankt! :D

Maar alles hoeft van mij ook niet perse op high ofzo ^_^

Maar bedankt heh! :tu:

Maar zou je ook gewoon met een 400w voeding kunnen spelen?

Want hier heb ik nog een goede liggen!

Bewerkt: door danz

Geplaatst:
comment_1236237

een 420w voeding kan een 9600 denk wel aan hor, mocht hij dat niet kunnen dan merk je dat aan de prestaties, had het zelf eerst ook

Ik had een 300W voeding en stopte een 8600GTS erin, kon direct erna geen Earo meer gebruiken omdat me kaart dit niet kon met het voltage wat hij kreeg.

Maar ik denk dat je het gerust wel zal redden ;)

Geplaatst:
comment_1236485
een 420w voeding kan een 9600 denk wel aan hor, mocht hij dat niet kunnen dan merk je dat aan de prestaties, had het zelf eerst ook

Ik had een 300W voeding en stopte een 8600GTS erin, kon direct erna geen Earo meer gebruiken omdat me kaart dit niet kon met het voltage wat hij kreeg.

Maar ik denk dat je het gerust wel zal redden ;)

zoiets heet aanbevolen hoeveelheid he slimmerik, dat staat ook gewoon op de doos van je grafische kaart

Geplaatst:
comment_1236566
Ja dus :duh:

LC Power ATX-7004B Midi tower met 420W Voeding

Dit zou toch wel werken?(A)

Zie jij ergens LC Power in die lijst die ik je gaf tussen staan? Nee, dus jou voeding is geen A-merk. Als ik mij niet vergis word jou voeding samen geleverd met een behuizing en dat is gewoon een standaard voeding. Ik raad je dan ook aan een andere voeding te nemen met een A-merk. Een slechte voeding is niet aangeraden voor jou PC.

Ik raad je overigens ook aan om een 500W voeding te nemen, zo weet je zeker dat je voeding sterk genoeg is. En als je in de toekomst zou upgraden dan hoef je misschien geen nieuwe voeding te kopen.

Geplaatst:
comment_1236615

je kunt inderdaad een paar tientjes meer uitgeven aan een degelijk A-merk voeding zoals Zalman, dan dat je een goedkope voeding koopt, en als je voeding kapot gaat gaat dus je hele pc kapot en dan ben je nog veel duurder uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.