Jump to content
Geplaatst:
comment_1234419

2ihxc9t.png

Welkom in het officiële reactie topic van de

GTA IV Photo Contest! Voor vragen of reacties over deze gehele contest kan je terecht in dit speciale topic dat onderscheid moet bieden tussen reacties en informatie over de rondes. Gedurende de hele contest staat dit wagenwijd open voor vragen en/of reacties. Jay;, Visser23 en andere leden die je vraag weten te beantwoorden zullen je daarbij helpen en je vragen (hopelijk) zo uitgebreid mogelijk beantwoorden.

Heb je persoonlijke vragen, is er iets misgegaan of wil je een klacht indienen, doe dit dan via een Persoonlijk Bericht naar Jay; of Visser23. Veel plezier en succes met deze contest!

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 34
  • Bezichtigingen 2.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1295924
Die laatste is wel het mooist vind ik :Y

Wanneer begint de nieuwe ronde?

Dit was de laatste ronde Dieko, de contest is gedaan. :7

Ik wil Toerneus feliciteren met zijn verdiende eerste plaats, ik vond je ook inderdaad de sterkste tegenstander met hele originele screens! Gefeliciteerd!

Ook Svenie, zowat de man die de meeste photo contests al heeft gewonnen op dit forum. :7 Een verdiende tweede plaats voor jou!

Daarnaast wil ik nog iedereen bedanken die op mij gestemd heeft. :)

Geplaatst:
comment_1296201

Ik wil Toerneus feliciteren met zijn verdiende eerste plaats, ik vond je ook inderdaad de sterkste tegenstander met hele originele screens! Gefeliciteerd!

Ook Svenie, zowat de man die de meeste photo contests al heeft gewonnen op dit forum. :7 Een verdiende tweede plaats voor jou!

:7

Bij de laatste ronde kwam ik er pas achter dat ik me had ingeschreven :D

Geplaatst:
comment_1297929

:7

Bij de laatste ronde kwam ik er pas achter dat ik me had ingeschreven :D

Dat lijkt me een beetje laat he :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.