Geplaatst: 12 januari 200916 jaren comment_1234868 Hallo, Ik had vandaag bij Biologie een proefwerk en dan mogen wij altijd tekenen als we klaar zijn en dit heb ik gemaakt: Nog een andere die ik veel teken: Ik vind het wel mooi geworden Ratings PLZ, let maar niet op het Helicon gedoe aub Bewerkt: 13 januari 200916 jaren door zamg0d1
Geplaatst: 15 januari 200916 jaren Auteur comment_1238254 ha grappig, wij hebben dezelfde papiertjes maar dan met ons logo van school eropmaar ik vind het leuk gemaakt, de nieuwe vind ik het mooist, daar zit 3d effect in Dan zie j eecht meer dan mij Bedankt dat je het mooi vind. Morgen heb ik weer een PW dus dan kan ik daarna weer lekker tekenen @hierboven... Ik teken op een andere manier. Met me Geo en Potlood Bewerkt: 15 januari 200916 jaren door zamg0d1
Geplaatst: 16 januari 200916 jaren comment_1238971 De afstand van hoek naar hoek in een vierkant van 1cmx1cm is niet precies 1cm (ik geloof 1,3cm) daardoor zijn op elk driehoek van de vierkant de verhouding tussen zwart en wit ongelijk.
Geplaatst: 16 januari 200916 jaren Auteur comment_1238976 De afstand van hoek naar hoek in een vierkant van 1cmx1cm is niet precies 1cm (ik geloof 1,3cm) daardoor zijn op elk driehoek van de vierkant de verhouding tussen zwart en wit ongelijk. Bij de lijnen die diagonaal lopen weet ik hoe ze lopen. Ze zijn daar iets dikker. Maar wel allemaal evendik. Maar wat vind je van de rest eromheen?
Hallo,
Ik had vandaag bij Biologie een proefwerk en dan mogen wij altijd tekenen als we klaar zijn en dit heb ik gemaakt:
Nog een andere die ik veel teken:
Ik vind het wel mooi geworden
Ratings PLZ, let maar niet op het Helicon gedoe aub 
Bewerkt: door zamg0d1