Jump to content
Geplaatst:
comment_1234868

Hallo,

Ik had vandaag bij Biologie een proefwerk en dan mogen wij altijd tekenen als we klaar zijn en dit heb ik gemaakt:

Tekening.jpg

Nog een andere die ik veel teken:

Tekening3D.jpg

Ik vind het wel mooi geworden :) Ratings PLZ, let maar niet op het Helicon gedoe aub 0_0

Bewerkt: door zamg0d1

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1238254
ha grappig, wij hebben dezelfde papiertjes maar dan met ons logo van school erop

maar ik vind het leuk gemaakt, de nieuwe vind ik het mooist, daar zit 3d effect in

Dan zie j eecht meer dan mij :7 Bedankt dat je het mooi vind. Morgen heb ik weer een PW dus dan kan ik daarna weer lekker tekenen :D

@hierboven... Ik teken op een andere manier. Met me Geo en Potlood :7

Bewerkt: door zamg0d1

Geplaatst:
comment_1238971

De afstand van hoek naar hoek in een vierkant van 1cmx1cm is niet precies 1cm (ik geloof 1,3cm) daardoor zijn op elk driehoek van de vierkant de verhouding tussen zwart en wit ongelijk. :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1238976
De afstand van hoek naar hoek in een vierkant van 1cmx1cm is niet precies 1cm (ik geloof 1,3cm) daardoor zijn op elk driehoek van de vierkant de verhouding tussen zwart en wit ongelijk. :cya:

Bij de lijnen die diagonaal lopen weet ik hoe ze lopen. Ze zijn daar iets dikker. Maar wel allemaal evendik. Maar wat vind je van de rest eromheen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.