Jump to content
Geplaatst:
comment_130889

Echt masterlijke wagens :D , maar als ik er te veel in zet crasht mijn game :( , En ja alweer: opnieuw installeren, wel irritant en die backups heeft geen zin. :unsure:

Bewerkt: door [QB]GoodMan

• Reacties 107
  • Bezichtigingen 35.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_133075

Hier nog een paar van mij:

gta-vc_2005-04-30_14-50-30-62.JPG

Mijn Ferrari Enzo, Zelf gemaakt :D

157_mercedes_cls500.jpg

De Mercedes CLS500

150_cl65tun.jpg

De Mercedes Cl65 Tuning

93_gt3.jpg

De Porsche GT3

122_murcielago.jpg

De Lamborghini Murcielago

Meer komt later :rolleyes:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_135626
GoodMan,May 2 2005, 06:49 PM] Hier nog een paar van mij:

gta-vc_2005-04-30_14-50-30-62.JPG

Mijn Ferrari Enzo, Zelf gemaakt :D

157_mercedes_cls500.jpg

De Mercedes CLS500

150_cl65tun.jpg

De Mercedes Cl65 Tuning

93_gt3.jpg

De Porsche GT3

122_murcielago.jpg

De Lamborghini Murcielago

Meer komt later :rolleyes:

Wat vinden jullie trouwens van die wagens B)

Geplaatst:
comment_135758

die heeft ie niet, het zijn thumbnails van JVT, hij heeft ze gejat... Ik wil alleen ingame screenshots zien. en die enzo heb je niet zelf gemaakt... die is van wiseboy84, lekker uitsloven he? ik heb tenminste al die thumbnails die jij hebt gepost ingame... <_< :angry:

Geplaatst:
comment_135849

ik kan hem wel zien ;) ik keek al naar die url onder eigenschappen :lol:

en ik kan hem zo ook niet zien... wel met die link :)

Bewerkt: door BoMBeRMeN

Geplaatst:
comment_135991

um, bij die mercedes, (@beatboxgamer) je hebt waarschijnlijk die auto verkeerd vervangen, want de schaduw van de auto is groter dan het model. heb je het met vcm gedaan? of handmatig

Geplaatst:
  • Auteur
comment_136061
die heeft ie niet, het zijn thumbnails van JVT, hij heeft ze gejat... Ik wil alleen ingame screenshots zien. en die enzo heb je niet zelf gemaakt... die is van wiseboy84, lekker uitsloven he? ik heb tenminste al die thumbnails die jij hebt gepost ingame... <_<  :angry:

Ahum,, die heb ik zelf gemaakt en ik kan het bewijzen <_< en ik zei ook, ik heb alleen de ferrari enzo screenhot gemaakt

Edit; Hij staat niet voor niets op rapidshare ;)

Geplaatst:
comment_136208

ahum, die enzo is van WiSeBoY84, ik kan het bewijzen, en kijk eens naar de screenshots, daar staat by *** enzo, en als ik op de site van *** kijk staan daar precies dezelfde foto's hoe kan dat nou? :huh: <_< jatter... je weetniet eens hoe je met zmodeler en dat soort gelijke programmaatjes auto's moet maken... :angry: :angry: je bent gewoon een vette dief met: ik hbe die enzo zelf gemaakt.... klein kind :angry:

MClaw: Geen reclame aub.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.