Geplaatst: 13 januari 200916 jaren comment_1235993 Sorry maar ik vind hem niet echt mooi, maar dat komt omdat je sig er echt heel uitgerekt uit ziet. ALs je je render kleiner maakt moet je er altijd voor zorgen dat je render niet h40% w77% is bijvoorbeeld. Het makkelijkste wat je kan doen is CTRL+T in te toetsten en dan shift inhouden terwijl je bij de hoek dat punt vasthoudt en naar beneden brengt. Ik kan je echt niet raten omdat het best een mooie sig kon zijn als ie niet was uitgerekt. En een tweede tip haal dat lelijke tekst weg. :/
Geplaatst: 14 januari 200916 jaren Auteur comment_1236421 Sorry maar ik vind hem niet echt mooi, maar dat komt omdat je sig er echt heel uitgerekt uit ziet. ALs je je render kleiner maakt moet je er altijd voor zorgen dat je render niet h40% w77% is bijvoorbeeld. Het makkelijkste wat je kan doen is CTRL+T in te toetsten en dan shift inhouden terwijl je bij de hoek dat punt vasthoudt en naar beneden brengt.Ik kan je echt niet raten omdat het best een mooie sig kon zijn als ie niet was uitgerekt. En een tweede tip haal dat lelijke tekst weg. :/ Het is de originele grootte .
Geplaatst: 14 januari 200916 jaren comment_1236427 Pics or it didn't happen! Maar even serieus je ziet duidelijk dat die render/stock vervormd is kijk maar naar marcus' ogen, hij is toch geen chinees?