Jump to content
  • Reacties 44
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat vind jij van 2 Fast 2 Furious? 25 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van 2 Fast 2 Furious?

• Vet cool
      12
    • Cool
      4
    • Leuk
      2
    • Gaat wel
      1
    • Saai
      4

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_19201

wat ze allemaal niet maken de laatste tijd maarre melchior medoel je soms de mercedes SLR MClaren????? die gaat zo'n 320 a 330km/u net onder de enzo

Geplaatst:
comment_19219
zeg die LIncoln, die achterkant lijkt een beetje op de esperanto!!!!! :lol:

:lol: De Esperanto is nagemaakt van de Cadillac Eldorado bouwjaar 1975 (De naam Esperanto en Eldorado lijken ook veel op elkaar).

Je bedoelt, die Eldorado van Cadillac, ja die lijkt erg veel op de Esperanto.

Ik vind de Esperanto zelfs de best nagemaakte auto uit VC van alle echt bestaande auto's

8-ball, nee ik bedoel een andere Mercedes, volgens mij was het een S-klasse, het

was een grote luxe sedan, ja een S geloof ik...

Geplaatst:
comment_19226

jeetje eerst ik en nu Melchior dat spel maakt ons aan het denken!!!

p.s misschien bedoelde hij de Maybach???? Die valt namelijk ook onder Mercedes!!

Bewerkt: door Tanner

Geplaatst:
comment_19421

Ik weet het zeker!

Het was een S of een dergelijke luxe sedan van Benz, maar aangezien ik geen tijdschrijften van een HALFJAAR oud bewaar weet ik het NOOIT zeker. ;)

Als je nog wat over de Lincoln Mark V wil weten kan ik je altijd nog een pb sturen uiteraard! :lol: :lol: :lol:

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_23864

ik ga binnenkort de DVD kopen van 2 Fast 2 Furious! Omdat het gewoon een goeie film is. Sommige mensen vinden de film misschien niet leuk omdat ze het type film niet leuk vinden. Maar de film is gewoon goedgemaakt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.