Geplaatst: 2 mei 200520 jaren comment_133223 Zit hier iets bij? Pm me {{EDIT: sorry je zocht auto's van The Fast and The Furious}} Bewerkt: 3 mei 200520 jaren door Dennizzzz
Geplaatst: 3 mei 200520 jaren comment_133287 volgens mij heb ik hier een probleem namelijk als ik een auto in vc plaats dan doet hij het maar dan gaan 's nachts die lampen niet aan :blink: kklopt dit ofzo?? :unsure:
Geplaatst: 3 mei 200520 jaren comment_133330 volgens mij heb ik hier een probleem namelijk als ik een auto in vc plaats dan doet hij het maar dan gaan 's nachts die lampen niet aan :blink: kklopt dit ofzo?? :unsure: Dat probleem heb ik niet :unsure: Heb je hem geinstalleerd met gta mod installer?
Geplaatst: 3 mei 200520 jaren comment_133401 hee denizzz, het moet niet FnF zijn, het mag... ik vindt die bobcat turbo (die onderste) wel mooi, mag ik de link? pm me
Geplaatst: 12 mei 200520 jaren comment_138131 Ik heb heel vaak, dat installeer ik auto met gta mod installer(op de auto alas vervanger waar die hoort) dan laaat ik het spel= loopt vast bij status/paarze balk of als ik gewoon bij die autp in de buurt kom---: loopt vice city vast-. Wie weet dan hoe ik die problemen kan weghelpen?
Geplaatst: 12 mei 200520 jaren comment_138135 Of je hebt de auto's er verkeerd ingezet, of het is een foute mod. Ik heb een programmaatje waarmee je de IMG Tool + handling + default.ide in één keer kan wijzigen. PM me dan even als je die ook wilt hebben, en geef me je email.
ja,
rts ik wil ook wel