Geplaatst: 14 januari 200916 jaren comment_1237159 Hallo. Ik wil graag met iemand anders een server gaan kopen. Aleen ons probleem is. ik kan niet scripten en de ander maar een beetje. Dus ik wil graag mensen die goed kunnen scripten. Wilt u dit even invullen dan Naam: Leeftijd: Taal: (U moet wel goed nederlands/engels kunnen typen) Ervaring: Opmerkingen: Dankje Groeten, Kevin
Geplaatst: 15 januari 200916 jaren comment_1237572 Hallo.Ik wil graag met iemand anders een server gaan kopen. Aleen ons probleem is. ik kan niet scripten en de ander maar een beetje. Dus ik wil graag mensen die goed kunnen scripten. Wilt u dit even invullen dan Naam: Leeftijd: Taal: (U moet wel goed nederlands/engels kunnen typen) Ervaring: Opmerkingen: Dankje Groeten, Kevin SCM Scripting? Voor GTA: San Andreas? Of voor San Andreas Multiplayer? Wat wil je? En dit is geen plek om scripters te zoeken, en als het voor een website is is het al helemaal fout. Wat dacht je ervan om eerst zelf te leren scripten, en dan samen met iemand "iets" scripten. Graag meer info waarvoor het is, waarom, jou ervaring en opmerkingen en leeftijd, enzovoort...
Geplaatst: 16 januari 200916 jaren comment_1238829 Ben je wel 18+? Want GTA hoort alleen verkocht te worden aan18+'ers. Die vraag: wat is je leeftijd niet echt iets voor een volwassene Bewerkt: 16 januari 200916 jaren door NFSGTA
Geplaatst: 17 januari 200916 jaren comment_1239443 Naam: Chris Taal: Nederlands + Engels (ERK A2) Ervaring: PHP, MySQL, Visual Basic, SA:MP Pawn. PS: als het om scm gaat doe ik niet mee, sinds Opmerkingen: voor meer info mag je mij pmen
Geplaatst: 17 januari 200916 jaren Auteur comment_1240041 Fijn dat je post. ik heb een PM naar je gestuurd
Geplaatst: 17 januari 200916 jaren comment_1240045 Fijn dat je post.ik heb een PM naar je gestuurd Als je misschien even zegt waar het over gaat (en welke programmeertaal je moet kennen ) trek je misschien meer vrijwilligers...
Geplaatst: 17 januari 200916 jaren Auteur comment_1240049 Het is voor Pawno(game modes, scripts) dus daar zoeken we scripters voor.
Hallo.
Ik wil graag met iemand anders een server gaan kopen.
Aleen ons probleem is.
ik kan niet scripten en de ander maar een beetje.
Dus ik wil graag mensen die goed kunnen scripten.
Wilt u dit even invullen dan
Naam:
Leeftijd:
Taal: (U moet wel goed nederlands/engels kunnen typen)
Ervaring:
Opmerkingen:
Dankje
Groeten, Kevin