January 15, 200917 yr Hai allemaal, ben net nieuw hier, en ik zag deze topic! wewtie, ik hou van PS Hierbij voeg ik een paar van mijn signatures van mijn tijd op Talkgeek.org (Ik weet niet ofdat ik sites mag vermelden ofniet..). Here goes! En dan nog eigenlijk een hele zooi.. Er zitten er een paar tussen die beïnvloed zijn door tuts. Maar ik probeer steeds mijn eigen ding erin te doen. If you want more, 'lemme know! Peace! Edited January 15, 200917 yr by snokmeister
January 15, 200917 yr I want more! Ik ben helemaal gek van die graffiti-invloeden omdat ik dat zelf ook doe. Ze zijn erg mooi!
January 15, 200917 yr Author U vraagt, ik draai! ^^ Sorry voor de spam, maar dit is alles wat ik kon vinden
January 15, 200917 yr Oh man, dat is echt vet! Heb je misschien zelf tutorials gemaakt? Het zou echt tof zijn om er zo eentje te volgen! Wachtende op reactie.
January 15, 200917 yr Author Wel, ik had er een van die LuvLektrik sig, maar die ben ik helaas vergeten te swappen van oude naar nieuwe PC.. Ikzelf maak liever sigs dan tutorials! Bedankt btw
Hai allemaal, ben net nieuw hier, en ik zag deze topic!
wewtie, ik hou van PS
Hierbij voeg ik een paar van mijn signatures van mijn tijd op Talkgeek.org (Ik weet niet ofdat ik sites mag vermelden ofniet..).
Here goes!
En dan nog eigenlijk een hele zooi..
Er zitten er een paar tussen die beïnvloed zijn door tuts. Maar ik probeer steeds mijn eigen ding erin te doen.
If you want more, 'lemme know!
Peace!
Edited by snokmeister