Ik heb een groot probleem met Grid Race Driver (PC) .
Ik heb al op de sites van Codemasters gekeken, en op de oficele site van Grid.
Mijn probleem : Ik start een toernooi. En ik begin met de eerste race.
Mijn Team Genoot, die start meestal op de eerste 5 plaatsen van de 12 rijders!
Maar ik start altijd op de 11de 12de 8de 9de 10de plaats. Alleen met de 24 hours of Le Mans start ik met de auto van de hoogste klasse. Dan start ik op de 2de 3de plek van de vier rijdersvan die klasse. Mijn Team genoot start weer op nummer 1 of 2 .
Het vervelende is dat ik het spel geen bal aan vindt door dit. Ik moet dan al die rijders voor mij inhalen. En als ik bij de nummers 1 tot en met 5 ongeveer, dan wordt ik gehaakt of ik wordt op het gras gedrukt en rij de banden stapel in. Met Le Mans is het wel makelijker want met een goede start ben ik al bij de nummer 1 of 2 .
En als ik een groot toernooi doe, met "de grote jongens" kom ik niet verder dan nummer 5 ofzo.
Ik vroeg me dus af, hoe ik dit kan oplossen als ik bijvoorbeeld een Goede Trial Time moet halen voor de races dan wordt het wel iets makelijker.
Ook al heb je geen Grid Race Driver en je leest dit, kan je altijd nog een poging doen.
En dan kan dat misschien wel helpen.
Als je een oplossing weet, of denk van dat het misschien wel de oplossing is. Laat dan alsjeblieft een reactie achter!
Mijn excuses voor deze lange tekst. Maar ik heb gewoon hulp nodig!
Hallo Allemaal!
Ik heb een groot probleem met Grid Race Driver (PC) .
Ik heb al op de sites van Codemasters gekeken, en op de oficele site van Grid.
Mijn probleem : Ik start een toernooi. En ik begin met de eerste race.
Mijn Team Genoot, die start meestal op de eerste 5 plaatsen van de 12 rijders!
Maar ik start altijd op de 11de 12de 8de 9de 10de plaats. Alleen met de 24 hours of Le Mans start ik met de auto van de hoogste klasse. Dan start ik op de 2de 3de plek van de vier rijders van die klasse.
Mijn Team genoot start weer op nummer 1 of 2 .
Het vervelende is dat ik het spel geen bal aan vindt door dit. Ik moet dan al die rijders voor mij inhalen. En als ik bij de nummers 1 tot en met 5 ongeveer, dan wordt ik gehaakt of ik wordt op het gras gedrukt en rij de banden stapel in. Met Le Mans is het wel makelijker want met een goede start ben ik al bij de nummer 1 of 2 .
En als ik een groot toernooi doe, met "de grote jongens" kom ik niet verder dan nummer 5 ofzo.
Ik vroeg me dus af, hoe ik dit kan oplossen als ik bijvoorbeeld een Goede Trial Time moet halen voor de races dan wordt het wel iets makelijker.
Ook al heb je geen Grid Race Driver en je leest dit, kan je altijd nog een poging doen.
En dan kan dat misschien wel helpen.
Als je een oplossing weet, of denk van dat het misschien wel de oplossing is. Laat dan alsjeblieft een reactie achter!
Mijn excuses voor deze lange tekst. Maar ik heb gewoon hulp nodig!
Alvast bedankt allemaal!
Mvg,
Liberty-city10.