Jump to content
Geplaatst:
comment_1238613

Ik heb GTA SA (duh) en nu heb ik geprobeert te modden. ALLES ging verkeerd! Ik verwijder de verkeerde auto: (kom ik later pas achter) herschrijf de lijst met IMG tool. Probeer de back-up terug te zetten nadat ik er achter kwam dat de infernus weg moet in plaats van de camper :bonk: . Werkte niet :-( :-( . Nou, ik ALLES van GTA SA verwijderen(ook m'n savegames :puh: ) en installeer SA opnieuw. Nou ik zeg: new game en dan komt dat laad scherm en laad hij 50% en komt Windows aanzetten met: GTA SA reageert niet meer. :cry: :cry: :cry: Dit zegt 'ie nu altijd.

Ik heb ge-downgrade naar V1 om te kunnen modden.

In mijn save-games map staan nu als ik GTA SA heb gespeeld:

sa-ufiles.dat

sa-utrax.dat

Het maakt niet uit als ikze verwijder want ze komen toch weer terug. :cry: :cry:

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1244340

Jongens ik geloof dat ik de oorzaak heb: :dans:

IMG tool 2.0 zag mappen die Ramen (Wind###) verkenner niet zag; De mappen waar eerst GTA SA in stond. Met gta3.img! Beter gezegd: Wat ik met Ramen verkenner niet zag; zag ik met IMG editor 2.0 wel.

Dus via IMG editor 2.0 ALLE overgebleven mappen verwijderd waar gta3.img in stond BEHALVE de map waaruit ik nu speel

Bewerkt: door NFSGTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.