Als je met een vliegtuig/helikopter ver van sanandreas het water opga en het toetstel laat landen dan zinkt hij, maar blijft maar doorzinken en gaat door de bodem. Als hij helemaal door de bodem is staat het toestel weer op het land. Dit wou ik ook eens gaan testen met mezelf. Dus zonder dat ik in een vliegtuig of helikopter zit, maar dat is niet gelukt. Het kan dus alleen met een luchtvoertuig. Toen ik dat allemaal had gedaan wou ik weer een nieuw game starten maar eenplaats van laden verwijderde ik hem perongeluk. Ik kon gelukkig nog wel gewoon doorspelen. Ik was met een skimmer ver het water opgegaan, dus moest ik met dat vliegtuig weer terug vliegen naar sanandreas en weer opslaan. Ook dat is allemaal gelukt maar men zegt: als je ver het water op ga en weer terug keert dan activeert er een bug. Ik heb dus opgeslagen, waarschijnlijk met die bug maar wat verandert er dan in SA? doormiddel van die bug? (ik hoop niet dat het erg is)
Hallo forumleden
Als je met een vliegtuig/helikopter ver van sanandreas het water opga en het toetstel laat landen dan zinkt hij, maar blijft maar doorzinken en gaat door de bodem. Als hij helemaal door de bodem is staat het toestel weer op het land. Dit wou ik ook eens gaan testen met mezelf. Dus zonder dat ik in een vliegtuig of helikopter zit, maar dat is niet gelukt. Het kan dus alleen met een luchtvoertuig. Toen ik dat allemaal had gedaan wou ik weer een nieuw game starten maar eenplaats van laden verwijderde ik hem perongeluk. Ik kon gelukkig nog wel gewoon doorspelen. Ik was met een skimmer ver het water opgegaan, dus moest ik met dat vliegtuig weer terug vliegen naar sanandreas en weer opslaan. Ook dat is allemaal gelukt maar men zegt: als je ver het water op ga en weer terug keert dan activeert er een bug. Ik heb dus opgeslagen, waarschijnlijk met die bug
maar wat verandert er dan in SA? doormiddel van die bug? (ik hoop niet dat het erg is)
Gr. Steven