Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1240549 hallo ik ben samen met een samp clan namelijk Stealth Team bezig om de intro van shooter na te maken klik hier voor het originele filmpje maar onze clan is nog niet zo groot en nu hebben we wat mensen nodig daarom heb ik een trailer gemaakt om mensen uit te nodigen dus ik dacht laat ik hier vragen of er nog mensen zijn die mee willen doen klik hier om je in te schrijven als je er zin in hebt om de intro met ons te gaan maken meld je aan! grz
Geplaatst: 31 januari 200916 jaren Auteur comment_1255912 ok en camhack werkt nog steeds niet kan het ermee te maken hebben dat sa op een externe schijf staat? of camhack daar? grz
Geplaatst: 31 januari 200916 jaren comment_1255957 oken camhack werkt nog steeds niet kan het ermee te maken hebben dat sa op een externe schijf staat? of camhack daar? grz Nee denk het niet. Hij heeft het altijd gedaan, ik starten hem altijd op in mijn SA-MP map werkte altijd en nu opeens niet meer. Heb ook nog maar 23 gb vrij.
Geplaatst: 1 februari 200916 jaren Auteur comment_1257416 Nee denk het niet. Hij heeft het altijd gedaan, ik starten hem altijd op in mijn SA-MP map werkte altijd en nu opeens niet meer. Heb ook nog maar 23 gb vrij. bij mij doet hij het niet meer sinds de pc is gecrashd daarna heb ik alles opnieuw geinstalleerd maar camhack doet het niet iemand een oplossing voor deze 2 kapotte camhacks ? ^^ grz
hallo
ik ben samen met een samp clan namelijk Stealth Team bezig om de intro van shooter na te maken
klik hier voor het originele filmpje
maar onze clan is nog niet zo groot en nu hebben we wat mensen nodig
daarom heb ik een trailer gemaakt om mensen uit te nodigen
dus ik dacht laat ik hier vragen of er nog mensen zijn die mee willen doen
klik hier om je in te schrijven
grz