January 18, 200917 yr Type: Signature Stijl: GTA Grootte: Normale grootte van een signature Afbeelding: PS3 waves op de achtergrond en iets van GTA op de voorgrond, een personage, maakt niet uit welke Tekst: TahR78, links (ja, ben wel erg perfectionist he ) Rand: Zoieso zwart, maar niet te dik Kleuren: Tekst: wit Render (optioneel): Render is de achtergrond neem ik aan? Dat is de wave Extra (optioneel): Verpest het niet Link van de wave: Klikkerdeklik.
January 18, 200917 yr Type: SignatureStijl: GTA Grootte: Normale grootte van een signature Afbeelding: PS3 waves op de achtergrond en iets van GTA op de voorgrond, een personage, maakt niet uit welke Tekst: TahR78, links (ja, ben wel erg perfectionist he ) Rand: Zoieso zwart, maar niet te dik Kleuren: Tekst: wit Render (optioneel): Render is de achtergrond neem ik aan? Dat is de wave Extra (optioneel): Verpest het niet Link van de wave: Klikkerdeklik. Ik neem m, ik edit mn post alsk klaar ben.
January 18, 200917 yr Ty Onthoud het: verpest het niet (xD) Heb Meerdere Personages Vewerkt In de Flow.
January 18, 200917 yr Author Nice Even goed bekijken hoor EDIT: Misschien kan de rand weg xD Maar hij is echt heel mooi hoor. Met welk programma heb je dat eigenlijk gedaan? Edited January 18, 200917 yr by TahR78
January 18, 200917 yr Nice Even goed bekijken hoor EDIT: Misschien kan de rand weg xD Maar hij is echt heel mooi hoor. Met welk programma heb je dat eigenlijk gedaan? Photoshop Cs3 Portable. Meer van mijn werk : www.photobucket.com/Trasergfx ( al een jaar oud ofzo, dus niet geupdate )
January 18, 200917 yr Author Dank je, die gebruik ik nu Ik weet dat ik best lastig ben, maar nog 1 ding dan is het voltooid: en eentje zonder letters, die ik dan ook voor andere dingen kan gebruiken, zoals gtaforums bij een andere naam? En welk lettertype heb je gebruikt?
January 19, 200917 yr Author Laat maar, heb al iets gevonden. Wat mij betreft kan hier een slot op want dit is voltooid
Type: Signature
Stijl: GTA
Grootte: Normale grootte van een signature
Afbeelding: PS3 waves op de achtergrond en iets van GTA op de voorgrond, een personage, maakt niet uit welke
Tekst: TahR78, links (ja, ben wel erg perfectionist he
)
Rand: Zoieso zwart, maar niet te dik
Kleuren: Tekst: wit
Render (optioneel): Render is de achtergrond neem ik aan? Dat is de wave
Extra (optioneel): Verpest het niet
Link van de wave: Klikkerdeklik.