Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1240755 hallo, ik zoek een bank-systeem die in de standaard inlog van sandra kan. en waar ik eventueel de bank plaatsen kan aangeven waar je geld er kan opzetten(dat lukt me nog niet) want ik heb er veel gevonden maar allemaal met extra register enzo dan werkt het niet met elkaar samen. of er is geen plek aangegeven waar ik dat kan doen ik kan overal in het spel waar ik loop mijn geld op de bank zetten dat is niet de bedoeling en weet niet hoe ik dat kan veranderen is die er? mzzl zwartebanaan
Geplaatst: 5 februari 200916 jaren comment_1262281 ik weet niet of het je uitmaakt als je een heel ander script krijgt, want sandra heeft ook een account systeem met een bank erbij
hallo,
ik zoek een bank-systeem die in de standaard inlog van sandra kan.
en waar ik eventueel de bank plaatsen kan aangeven waar je geld er kan opzetten(dat lukt me nog niet)
want ik heb er veel gevonden maar allemaal met extra register enzo dan werkt het niet met elkaar samen.
of er is geen plek aangegeven waar ik dat kan doen ik kan overal in het spel waar ik loop mijn geld op de bank
zetten dat is niet de bedoeling en weet niet hoe ik dat kan veranderen
is die er?
mzzl zwartebanaan