Jump to content
Geplaatst:
comment_1241709

Peek Island



Een klein eilandje met 5 missies

LS.PNG

Verhaal:

Carl Johnson is zijn leven zat in Groove Street en gaat van de regering een leeg staand eiland over kopen. Een weekje later ontmoet CJ een nieuwe vriend genaamd Claude. Claude vindt het briljant en bouwt als eerste het hoofd kantoor op: Claude Office Center. Hij zoekt werknemers en gaat rond de tafel vergaderen over een leuk stadje met een woestijn en natuur en geheime Area69 basis. De werknemers besluiten akkoord te gaan en bouwen het luxe stadje Peek City met kleine wolkenkrabbers van 30 etages of 20. De bouwplannen waren zo goed uitgewerkt en gebouwd dat ze al de stroom en water konden aansluiten, de scheppen en vrachtwagens stonden al klaar waar de nieuwe leger basis kwam van CJ. ^_^

Leiders

Twix

Modellers

Twix

JuniorJoost

game~skater

Photoshoppers

JuniorJoost

3dsMax Exporters

-

Voor screenshots, scroll naar onder. - MELD JE SNEL AAN VOL=VOL!!

----------------

Ik heb mijn Peek City TC down gelegd omdat het niks wordt, als ik geen models ingame kan zetten is dat al een slecht punt voor een leider. Daarom vind ik een kleine private island veel handiger dan een 50x groot eiland waarbij je moet instellen dat er auto's oprijden ect. :sigaar:

Peek Island wordt zo groot als de haven van Los Santos Docks.

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY

  • Reacties 55
  • Bezichtigingen 7.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1248276
Een klein eilandje met 5 missies

Uhm, kan iemand hier werkelijk scripten? En dan bedoel ik niet wat pickups of auto's spawnen, maar missies maken?

Nee, het word gewoon met 'Design Your Own Mission' gemaakt. Het moet geen SCM scripting zijn.

'Waves,

Twix :cya:

Geplaatst:
comment_1248298
Nee, het word gewoon met 'Design Your Own Mission' gemaakt. Het moet geen SCM scripting zijn.

'Waves,

Twix :cya:

Ik vraag me een paar dingen af...

1: Hoe ga jij ervoor zorgen dat die missies elkaar opvolgen? Dit is namelijk niet mogelijk.

2: DYOM is gemaakt door Dutchy3010 en PatrickW, zonder hun toestemming mag je de modificatie niet gebruiken voor jouw modificatie.

Succes met je Modificatie. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1248309
Nee, het word gewoon met 'Design Your Own Mission' gemaakt. Het moet geen SCM scripting zijn.

'Waves,

Twix :cya:

Ik vraag me een paar dingen af...

1: Hoe ga jij ervoor zorgen dat die missies elkaar opvolgen? Dit is namelijk niet mogelijk.

2: DYOM is gemaakt door Dutchy3010 en PatrickW, zonder hun toestemming mag je de modificatie niet gebruiken voor jouw modificatie.

Succes met je Modificatie. ^_^

Hmm okay, maar het wordt geen verhaallijn. Het worden gewoon extra missies voor als je je verveelt. Verder zal ik nog kijken, aangezien mijn model ingame ONZICHTBAAR IS. :@

Geplaatst:
comment_1248369

Het is leuk dat je missie's wil maken, maar je kan DYOM echt niet in jou modificatie gebruiken. Dit is heel onprofessioneel. Ik bedoel hiermee niet dat DYOM onprofessioneel is, in tegendeel! Maar als je DYOM missie's in je mod wil gebruiken, betekent het dat je een extra voorwaarde moet toevoegen: Je moet DYOM geïnstalleerd hebben. Je kan dus ook ín de mod je eigen missie's gaan maken, terwijl je dit misschien niet wil. En dan, willen mensen ook graag hun savegames spelen. Dit kan niet meer met DYOM. DYOM is een op zich zelf staande mod, en dit kan je dus absoluut niet in een andere mod gebruiken. Probeer zelf te leren scripten, of zoek scripters die willen scripten voor jou. Veel succes! :cya:

(Ik bedoel hier absoluut niet mee dat DYOM slecht is, ik vind DYOM juist een van de beste mods die ook ooit heb gezien. Het is onwijs moeilijk om dit te maken, en het is ongelofelijk dat dit überhaupt gemaakt is en het is ook een hele leuke mod.)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1253287
zit er nog enige vooruitgang in deze mod of is deze mod er niet meer?

Er is een kleine vertraging, waardoor ik de gebouwen weer opnieuw moet maken. Ik heb SKP6 gedownload, en de models in mijn begin post zijn van SKP7. De nieuwe en betere gebouwen komen er snel aan, geef me twee dagen. ;)

EDIT: Ik moet even mijn werk verlengen, ik kan pas weer 28 februari 2009 beginnen met modellen. Ik moet mijn computer gaan legen binnenkort, omdat ik mijn Lokaal station niet meer inkom. :cya:

'Waves,

Twix :cya:

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1256126

coc.gif

Claude Office Center - 100%

*Pakt koffie*

Claude: Bedankt dat jullie zijn gekomen vrienden en werknemers.

Claude: Het gebouw van mij ziet er goed uit, hier en daar is de deur smaller maar dat geeft niet!

Claude: Het volgende bouwplan is een super markt. Want ik wil graag winkelen, en niet helemaal naar Downtown Los Santos gaan. Aan de slag dan maar!

*Mensen lopen naar een lege plaats*

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

market.gif

De C1000 winkel - 20%

Wil je ook models maken voor dit super tof eiland? Of wil je models ingame zetten voor dit project?

Het kan allemaal, stuur GTA_PEEKCITY of JuniorJoost een PB!

We hebben er zin in!

c1000.gif

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY

Geplaatst:
comment_1257149

het ziet er veelbelovend uit.

ik zouw graag mee helpen met modelleren.

ik zie dat er veel gedaan wordt in google sketchup,

zelf heb ik nog een aantal modellen van een aantal huizen, een sporthal, en een cargo ship( iets groter dan de andere schepen denk ik) hij is niet heel bijzonder buiten dat er een heli platform is

http://img156.imageshack.us/my.php?image=dewouwers06iv1.jpg

een remake van sporthal "De Wouwers" Oisterwijk

http://img186.imageshack.us/my.php?image=housega2.jpg

Geplaatst:
comment_1266869
Mensen aub ga zo door :D

want dit lijkt me zooo cool :)

Bedankt. Ik heb een weekje pauze gehouden, ik ga nu door met models maken. De geplande release date is 21 april als het goed is.

'Waves,

Twix :cya:

Als ik jou was zou ik wachten met een release datum, zet eerst een paar models goed in-game en maak wat mooie screens.

Maak vervolgens meer dingen en ga dan kijken naar een release datum. ;)

Grtz RD

Geplaatst:
comment_1266954

Als je je mod staande wilt houden, zul je niet zo snel de hoop moeten opgeven (zoals ik een paar posts terug las).

Ook moet je niet zomaar dingen schrappen, zoals je al zei: 'Okee er komt geen verhaallijn'.

Ik zou als ik jouw was, op één ding focussen, zoals je models en proberen die fatsoenlijk ingame te krijgen.

Verder vraag ik me af of je uberhaubt wel eerst dat eilandje gemaakt hebt, want ik zie wel mooi hier een daar een gebouwtje langs komen, maar dat wordt echt niks als je niet begonnen bent met het eiland.

Maak een fatsoenlijke plan van aanpak, dan wordt valt je mod sowieso niet snel uitelkaar. Om te beginnen zou ik als ik jou was eerst een fatsoenlijk eilandje maken.

Veel succes met deze mod ^_^

Apple-Mac

Geplaatst:
comment_1266956

Wat veel mensen niet begrijpen, is dat een total conversion zonder SCM lang zo leuk niet is. Een goede total conversion, is een combi van veel modelling en veel SCM. Waarom? Omdat rondrijden in een stad leuk is, maar al vrij snel heb je het gezien. Een paar uurtjes rijden en klaar, weg mod. Dat is toch niet waar je al die moeite voor wil doen?

Moet je nagaan wat het spel San Andreas was zonder SCM. Alleen maar landschap. En hoogst waarschijnlijk wordt jullie mod een stuk kleiner dan SA!

Naar mijn mening kan je beter een grote mod met alleen SCM maken, dan een grote mod met alleen modelling. Denk dat het eerste een stuk aantrekkelijker is voor de meesten, of in ieder geval langer plezier geeft.

Ik zou dus zeker een deel SCM in je mod doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.