Jump to content
  • Reacties 67
  • Bezichtigingen 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1242832
Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan :7 ?

Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is :? ?

Geplaatst:
comment_1242841
Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan :7 ?

Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is :? ?

Dat is gewoon een op/Aanmerking. :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1242938
Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan :7 ?

Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is :? ?

Dat is gewoon een op/Aanmerking. :7

Het is een wip. maar dat betekent niet dat jullie niet mogen mekkeren wat er beter kan. ik sta altijd open voor kritiek

Geplaatst:
comment_1242950
Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan :7 ?

Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is :? ?

Dat is gewoon een op/Aanmerking. :7

Het is een wip. maar dat betekent niet dat jullie niet mogen mekkeren wat er beter kan. ik sta altijd open voor kritiek

Ja, maar neem aan dat 1 keer genoeg is?

Want ondertussen is het al 3/4 keer gezegd, en neem aan dat 1 keer genoeg is?

Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Geplaatst:
comment_1243072

Ik weet niet waarom je zo lang over het mappen doet. Als je 3DS Max hebt, is het zo makkelijk en word het zo mooi! Daar kan je de MAP IO bij KAMS gebruiken, om de hele map te importeren. Hier staat ook een tutorial van Wazuup in de Master Tutorial List. Dan kan je gewoon daarom heen modellen, en het ziet er helemaal goed uit! De coordinaten krijg je erbij, dan staat het precies. Dan kan je het ook zo precies maken, dat je van die haltes óp huisjes kan maken ^_^ Veel succes!

Geplaatst:
comment_1243163
Ik weet niet waarom je zo lang over het mappen doet. Als je 3DS Max hebt, is het zo makkelijk en word het zo mooi! Daar kan je de MAP IO bij KAMS gebruiken, om de hele map te importeren. Hier staat ook een tutorial van Wazuup in de Master Tutorial List. Dan kan je gewoon daarom heen modellen, en het ziet er helemaal goed uit! De coordinaten krijg je erbij, dan staat het precies. Dan kan je het ook zo precies maken, dat je van die haltes óp huisjes kan maken ^_^ Veel succes!

Het probleem is alleen dat je dan ook alle dff's van de models moet hebben waar je monorail mee in aanraking komt, en als je dat gaat uitzoeken ben je veel langer bezig dan met MEd. Overigens is de 3ds-manier vooral bedoeld om stukken land zo te mappen dat ze precies aan elkaar aansluiten, wat je gebruikt bij het mappen van nieuwe eilanden van TC's bijv.

Geplaatst:
comment_1243269
Ik weet niet waarom je zo lang over het mappen doet. Als je 3DS Max hebt, is het zo makkelijk en word het zo mooi! Daar kan je de MAP IO bij KAMS gebruiken, om de hele map te importeren. Hier staat ook een tutorial van Wazuup in de Master Tutorial List. Dan kan je gewoon daarom heen modellen, en het ziet er helemaal goed uit! De coordinaten krijg je erbij, dan staat het precies. Dan kan je het ook zo precies maken, dat je van die haltes óp huisjes kan maken ^_^ Veel succes!

Het probleem is alleen dat je dan ook alle dff's van de models moet hebben waar je monorail mee in aanraking komt, en als je dat gaat uitzoeken ben je veel langer bezig dan met MEd. Overigens is de 3ds-manier vooral bedoeld om stukken land zo te mappen dat ze precies aan elkaar aansluiten, wat je gebruikt bij het mappen van nieuwe eilanden van TC's bijv.

Dan doe je wel erg moeilijk. Je kan gewoon alle models uit de GTA3.img exporteren in een map. Dan heb je de hele SA map in 3DS Max. Dan kan je in 3DS Max gewoon je monorail maken, die helemaal niks overlapt :)

Geplaatst:
comment_1243300

Het ziet er wel leuk uit als ik naar het eerste filmpje zie maar ik zie nog steeds het nut er niet echt van in. Je kunt wel mooi snel van A naar B op die manier maar meer dan dat ook niet. Misschien dat je er mooiere en leukere vormen in kan doen en een mooie kleur (hij komt nu nogal heel saai over). Verder vind ik het wel grappig gedaan maar niet de beste modificatie die ik ooit heb gezien. ;) Misschien dat je wat hebt aan de punten die ik noemde die dan eventueel beter kunnen.

Mvg,

Hackman

Geplaatst:
comment_1243347
Het ziet er wel leuk uit als ik naar het eerste filmpje zie maar ik zie nog steeds het nut er niet echt van in. Je kunt wel mooi snel van A naar B op die manier maar meer dan dat ook niet. Misschien dat je er mooiere en leukere vormen in kan doen en een mooie kleur (hij komt nu nogal heel saai over). Verder vind ik het wel grappig gedaan maar niet de beste modificatie die ik ooit heb gezien. ;) Misschien dat je wat hebt aan de punten die ik noemde die dan eventueel beter kunnen.

Mvg,

Hackman

Hij zei dat het WIP was, en dat textures later komen. En mods zijn er niet altijd omdat ze handig zijn, ook vaak omdat het gewoon leuk is.

Nog progress Exit?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.