Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1241758 BETA: zie bijlage. er wordt aangeraden om de vortex te spawnen. Voor iedereen die denkt dat hij iets kan verbeteren (kwa wagentje of baan) ga je gang. en laat het hier zien Nieuwste film \/ \/ \/ DOWNLOAD BETA \/ \/ \/ beta.zip Bewerkt: 26 januari 200916 jaren door EXIT
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242785 Eigenlijk moet je dat ding in het filmpje ook op de monorails krijgen
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242798 Echt een super mod... Really. Als het af is ga ik deze zeker downloaden
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242832 Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan ? Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is ?
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242841 Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan ? Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is ? Dat is gewoon een op/Aanmerking.
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren Auteur comment_1242938 Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan ? Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is ? Dat is gewoon een op/Aanmerking. Het is een wip. maar dat betekent niet dat jullie niet mogen mekkeren wat er beter kan. ik sta altijd open voor kritiek
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242950 Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan ? Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is ? Dat is gewoon een op/Aanmerking. Het is een wip. maar dat betekent niet dat jullie niet mogen mekkeren wat er beter kan. ik sta altijd open voor kritiek Ja, maar neem aan dat 1 keer genoeg is? Want ondertussen is het al 3/4 keer gezegd, en neem aan dat 1 keer genoeg is? Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243072 Ik weet niet waarom je zo lang over het mappen doet. Als je 3DS Max hebt, is het zo makkelijk en word het zo mooi! Daar kan je de MAP IO bij KAMS gebruiken, om de hele map te importeren. Hier staat ook een tutorial van Wazuup in de Master Tutorial List. Dan kan je gewoon daarom heen modellen, en het ziet er helemaal goed uit! De coordinaten krijg je erbij, dan staat het precies. Dan kan je het ook zo precies maken, dat je van die haltes óp huisjes kan maken Veel succes!
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243163 Ik weet niet waarom je zo lang over het mappen doet. Als je 3DS Max hebt, is het zo makkelijk en word het zo mooi! Daar kan je de MAP IO bij KAMS gebruiken, om de hele map te importeren. Hier staat ook een tutorial van Wazuup in de Master Tutorial List. Dan kan je gewoon daarom heen modellen, en het ziet er helemaal goed uit! De coordinaten krijg je erbij, dan staat het precies. Dan kan je het ook zo precies maken, dat je van die haltes óp huisjes kan maken Veel succes! Het probleem is alleen dat je dan ook alle dff's van de models moet hebben waar je monorail mee in aanraking komt, en als je dat gaat uitzoeken ben je veel langer bezig dan met MEd. Overigens is de 3ds-manier vooral bedoeld om stukken land zo te mappen dat ze precies aan elkaar aansluiten, wat je gebruikt bij het mappen van nieuwe eilanden van TC's bijv.
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243269 Ik weet niet waarom je zo lang over het mappen doet. Als je 3DS Max hebt, is het zo makkelijk en word het zo mooi! Daar kan je de MAP IO bij KAMS gebruiken, om de hele map te importeren. Hier staat ook een tutorial van Wazuup in de Master Tutorial List. Dan kan je gewoon daarom heen modellen, en het ziet er helemaal goed uit! De coordinaten krijg je erbij, dan staat het precies. Dan kan je het ook zo precies maken, dat je van die haltes óp huisjes kan maken Veel succes! Het probleem is alleen dat je dan ook alle dff's van de models moet hebben waar je monorail mee in aanraking komt, en als je dat gaat uitzoeken ben je veel langer bezig dan met MEd. Overigens is de 3ds-manier vooral bedoeld om stukken land zo te mappen dat ze precies aan elkaar aansluiten, wat je gebruikt bij het mappen van nieuwe eilanden van TC's bijv. Dan doe je wel erg moeilijk. Je kan gewoon alle models uit de GTA3.img exporteren in een map. Dan heb je de hele SA map in 3DS Max. Dan kan je in 3DS Max gewoon je monorail maken, die helemaal niks overlapt
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243300 Het ziet er wel leuk uit als ik naar het eerste filmpje zie maar ik zie nog steeds het nut er niet echt van in. Je kunt wel mooi snel van A naar B op die manier maar meer dan dat ook niet. Misschien dat je er mooiere en leukere vormen in kan doen en een mooie kleur (hij komt nu nogal heel saai over). Verder vind ik het wel grappig gedaan maar niet de beste modificatie die ik ooit heb gezien. Misschien dat je wat hebt aan de punten die ik noemde die dan eventueel beter kunnen. Mvg, Hackman
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243304 En als die misschien genoeg snelheid maakt een klein Jumpje
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243347 Het ziet er wel leuk uit als ik naar het eerste filmpje zie maar ik zie nog steeds het nut er niet echt van in. Je kunt wel mooi snel van A naar B op die manier maar meer dan dat ook niet. Misschien dat je er mooiere en leukere vormen in kan doen en een mooie kleur (hij komt nu nogal heel saai over). Verder vind ik het wel grappig gedaan maar niet de beste modificatie die ik ooit heb gezien. Misschien dat je wat hebt aan de punten die ik noemde die dan eventueel beter kunnen.Mvg, Hackman Hij zei dat het WIP was, en dat textures later komen. En mods zijn er niet altijd omdat ze handig zijn, ook vaak omdat het gewoon leuk is. Nog progress Exit?
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren Auteur comment_1243816 De baan is volledig rond. alleen moet er over 1/4 nog palen onder gezet worden, nu ben ik bezig met een voertuig. als die af is zal ik nog een filmpje make
BETA: zie bijlage.
er wordt aangeraden om de vortex te spawnen.
Voor iedereen die denkt dat hij iets kan verbeteren (kwa wagentje of baan) ga je gang. en laat het hier zien
Nieuwste film
\/ \/ \/ DOWNLOAD BETA \/ \/ \/
beta.zip
Bewerkt: door EXIT