Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242007 Hey leden, ik zat vanochtend gta IV te spelen in free mode met een heleboel andere mensen, de locatie was airport maar ik zat in een helikopter en opeens gebeurde er iets vaags er vloog een ander ventje zonder helikopter naast mij ?? hij volgde me de hele tijd weet iemand hoe je dat kan doen vond het wel grappig.. Graag reactie
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242067 Dan heb je wel een grappige fout gevonden. Het zal wel dat die andere ook een heli had gepakt, maar dat zijn verbinding niet goed genoeg was om de heli te laden. Het is denk ik niks serieus.
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren Auteur comment_1242101 ik zie ook wel eens mensen keisnel door de grond heengaan
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242224 Tsja, dat worden bugs genoemd. Er zijn allerlei redenen te bedenken, bijvoorbeeld dat het bij jou niet goed laadt, of dat bij de ander de grond nog niet geladen is maar hij wordt al wel gespawnt, etc... Gewoon een bug, niets om je zorgen om te maken, dus.
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren Auteur comment_1242279 Jammer, had gehoopt dat het een soort cheat was voor de ps3:P
Hey leden,
ik zat vanochtend gta IV te spelen in free mode met een heleboel andere mensen,
de locatie was airport maar ik zat in een helikopter en opeens gebeurde er iets vaags
er vloog een ander ventje zonder helikopter naast mij ?? hij volgde me de hele tijd
weet iemand hoe je dat kan doen vond het wel grappig..
Graag reactie