Ik heb hierover niks kunnen vinden met de zoekmachine, dus daarom vraag ik het maar even.
Regelmatig als ik GTA IV speel logt Social Club ineens uit. Nu log ik dan altijd in en dat werkt wel. Ten eerste al zeer irritant dat ie steeds uitlogt. Nu wil ik dus weer inloggen maar dat lukt maar niet. En ik wil niet in offline mode spelen, want ik wil multiplayer doen. Als ik dus inlog krijg ik de melding: 'Could not connet to Rockstar Games Social Club. Please check your network...'. Daaraan kan het niet liggen, want even daarvoor deed ie het nog wel en mijn internet doet het pefect. Wanneer ik even probeer met een ander wachtwoord in te loggen krijg ik de melding dat het wachtwoord fout is, dus dat zal het ook niet zijn....
Ojah, op de site van Social Club kan ik wel gewoon inloggen. :/
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit eventueel oplos?
Ik heb hierover niks kunnen vinden met de zoekmachine, dus daarom vraag ik het maar even.
Regelmatig als ik GTA IV speel logt Social Club ineens uit. Nu log ik dan altijd in en dat werkt wel. Ten eerste al zeer irritant dat ie steeds uitlogt. Nu wil ik dus weer inloggen maar dat lukt maar niet. En ik wil niet in offline mode spelen, want ik wil multiplayer doen. Als ik dus inlog krijg ik de melding: 'Could not connet to Rockstar Games Social Club. Please check your network...'. Daaraan kan het niet liggen, want even daarvoor deed ie het nog wel en mijn internet doet het pefect.
Wanneer ik even probeer met een ander wachtwoord in te loggen krijg ik de melding dat het wachtwoord fout is, dus dat zal het ook niet zijn....
Ojah, op de site van Social Club kan ik wel gewoon inloggen. :/
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit eventueel oplos?
Bewerkt: door X-Qyeh