Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242235 Hallo iedereen, ik heb een probleempje met het exporteren van models vanuit 3ds max. 3 dagen geleden kon ik nog gewoon models en cols exporteren en dan kon ik ze in de mapviewer gewoon normaal zien. Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik mijn model niet kan zien of alleen maar een paar vage textures. Ik heb daarnet even een eilandje gemaakt en zo ziet hij eruit in 3dsmax: En zo ziet hij eruit in de mapviewer: Kan iemand me alsjeblieft helpen? Alvast bedankt, Grtz RD
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242260 Hallo iedereen, ik heb een probleempje met het exporteren van models vanuit 3ds max.3 dagen geleden kon ik nog gewoon models en cols exporteren en dan kon ik ze in de mapviewer gewoon normaal zien. Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik mijn model niet kan zien of alleen maar een paar vage textures. Ik heb daarnet even een eilandje gemaakt en zo ziet hij eruit in 3dsmax: En zo ziet hij eruit in de mapviewer: Kan iemand me alsjeblieft helpen? Alvast bedankt, Grtz RD Welk programma'tje is dat als ik vragen mag?
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren Auteur comment_1242266 Welk programma'tje is dat als ik vragen mag? GTA Map Editor versie 0.1a. Bewerkt: 19 januari 200916 jaren door Revolution-Designes
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243681 Crashed het spel ingame of tijdens het laden? Zo nee, is de COL ingame wel voelbaar? Crashed de map-editor als je het object toevoegt? Heb je het te sterk geprelight, zodat het onzichtbaar wordt (ervaring)? Als je het model opnieuw in 3dsMax importeert, wat zie je dan (textures)?
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren Auteur comment_1244091 Crashed het spel ingame of tijdens het laden? Zo nee, is de COL ingame wel voelbaar? Crashed de map-editor als je het object toevoegt? Heb je het te sterk geprelight, zodat het onzichtbaar wordt (ervaring)? Als je het model opnieuw in 3dsMax importeert, wat zie je dan (textures)? Het spel crasht niet, je kunt gewoon naar de plaats gaan waar het object hoort te staan. De COL is ingame voelbaar. De map-editor crasht niet, ik kan het object gewoon toevoegen. Ik heb (nog) niet geprelight, ik heb het wel geprobeerd maar het hielp niet. Dit heb ik nog niet geprobeerd. Grtz RD
Geplaatst: 23 januari 200916 jaren comment_1246253 Ik heb een vraag over het niet-laden dankzij een mod Ik heb paar dagen geleden weer Gta Sa in de kast gevonde en dagt laat ik hem instaleeren Dus ik heb het een tijde gespeeld tot dat een vriend van me erop wees dat ik OOK een runner in het spel kon krijgen ( Ik heb er een in het egt ) Dus dat leek me een geweldig plan Dus ik ben beetje gaan lopen rondneuzen en kwam uit bij de runner mod er stond bij dat ik het alleen kon doen met een v1 patch Dus ik heb die Patch gedownload ( V1.01 ) En daarna de mod gedaana En sins dien loopt hij telkens vast bij het laden en krijg ik een error... Ik heb al 100 keer gta ge-uninstaled en de gehele map met de hand verwijdert en het wil gewoon niet lukken Iemand?
Geplaatst: 23 januari 200916 jaren comment_1246267 Ik zou het niet weten, begin met het maken van een eigen topic zou ik zeggen, mensen verwachten niet dat jij zoiets post in een topic genaamd "Model probleem".
Geplaatst: 23 januari 200916 jaren Auteur comment_1246429 Jammer genoeg is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Heeft iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?
Hallo iedereen, ik heb een probleempje met het exporteren van models vanuit 3ds max.
3 dagen geleden kon ik nog gewoon models en cols exporteren en dan kon ik ze in de mapviewer gewoon normaal zien.
Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik mijn model niet kan zien of alleen maar een paar vage textures.
Ik heb daarnet even een eilandje gemaakt en zo ziet hij eruit in 3dsmax:
En zo ziet hij eruit in de mapviewer:
Kan iemand me alsjeblieft helpen?
Alvast bedankt,
Grtz RD