January 19, 200917 yr Mannelijk geslachtsdeel getekend in het rode cirkeltje? Komende vanuit de cutscene waarin je de McReary broer[/font] in de gevangenis[/font] bezoekt.
January 19, 200917 yr *plaatje*Mannelijk geslachtsdeel getekend in het rode cirkeltje? Komende vanuit de cutscene waarin je de McReary broer[/font] in de gevangenis[/font] bezoekt. Nee, dat is een handpistool, kun je doen in het echt als je je duim opsteekt en je wijsvinger naar voren doet. Edited January 19, 200917 yr by NickOwnage
January 19, 200917 yr Maar dan is het nog steeds een EE. Goed gevonden Het lijkt op beide eigenlijk, een beetje op een penis, en een beetje op een pistool maken met je hand, en ook je middelvinger opsteken. 3 mogelijkheden.
January 20, 200917 yr Author hehe, volgens mij komt er ook iets uit de 'middelvinger' of zie ik dat nou helemaaaaal verkeerd? nou ja, EE's vinden fuhtuhwuh ;D
January 21, 200917 yr De namen op dat bord schijnen ook een grapje te zijn: Isaac Hunt / Is a cuntRichard Head / Dickhead Phil McRevis / Fill my crevice Seymour Fani / See more fanny (fanny = ass/vagina[/font]) Bron Edited January 21, 200917 yr by ViceAgent
January 24, 200917 yr Valt het jullie niet op dat de telefoon rood lijkt ? Is normaal ook zo. Telefoon Rood/Zwart, is in Real ook zo.
January 29, 200917 yr Ik denk omdat het een twijfel geval is dat het wel als ee bedoeld is. Dus goed gevonden.
Mannelijk geslachtsdeel getekend in het rode cirkeltje?
Komende vanuit de cutscene waarin je de McReary broer[/font] in de gevangenis[/font] bezoekt.