Hier sta ik toch al wel een tijdje mee te kloten. Ik heb dus in Sketchup een auto gemaakt met de juiste onderdelen namen enzo. Dat krijg ik dan ook wel ingame, maar met een hoop gekloot. De deur, wiel, enzovoort moet ik allemaal in een apart 3DS bestand zetten omdat ik het anders niet in 3DSMax krijg. En doe ik dat niet, dus export ik het hele model in 1 keer, heb ik nog maar 2 keuzes uitgevonden: 1 groot geheel, of 800 losse Mesh-es...
Welke Export optie heb ik nodig in Sketchup om alle onderdelen (Oftewel Componenten) gewoon te behouden naar het exporteren naar een .3DS bestand?
Ik kan een beetje onduidelijk zijn, maar ik weet zo snel niet he ik het anders moet uitleggen. Als het echt te onduidelijk is laat je het maar weten.
Hier sta ik toch al wel een tijdje mee te kloten. Ik heb dus in Sketchup een auto gemaakt met de juiste onderdelen namen enzo. Dat krijg ik dan ook wel ingame, maar met een hoop gekloot. De deur, wiel, enzovoort moet ik allemaal in een apart 3DS bestand zetten omdat ik het anders niet in 3DSMax krijg. En doe ik dat niet, dus export ik het hele model in 1 keer, heb ik nog maar 2 keuzes uitgevonden: 1 groot geheel, of 800 losse Mesh-es...
Welke Export optie heb ik nodig in Sketchup om alle onderdelen (Oftewel Componenten) gewoon te behouden naar het exporteren naar een .3DS bestand?
Ik kan een beetje onduidelijk zijn, maar ik weet zo snel niet he ik het anders moet uitleggen. Als het echt te onduidelijk is laat je het maar weten.