Jump to content
Geplaatst:
comment_1243409

! Lees dit niet als je 't niet wil weten !

De identiteit van Top Gear's geheime racer/stuntman zou ontmakserd zijn!

Vandaag stond er in het nieuwsblad in België dat Ben Collins[/font] de stig zou zijn. Hij zou zich versproken hebben toen hij aan een paar mensen van een galerij had gevraagd of ze hem wouden helpen om een gelimiteerde print van een actiefoto van de stig te maken.

Ook zou er een bouwvakker, die bouwwerken in Collins [/font] huis verrichtte, het witte pak hebben zien staan in een toonkast.

De BBC heeft nog niets van zich laten horen, maar het is nu vrijwel 100% zeker dat Collins[/font] de Stig is.

Meer info:

Nieuwsbericht 1 (hou hier de muis niet op als je niet wil weten wie hij is.. )

Nieuwsbericht 2(hou hier de muis niet op als je niet wil weten wie hij is.. )

Meer info over de persoon die the stig is(hou hier de muis niet op als je niet wil weten wie hij is.. )

Ik vind 't wel jammer dat dit is uitgelekt, aangezien er nu volgens de traditie een nieuwe stig moet komen..

:cya:

Bewerkt: door senneken

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1388357

hij kapt er wss toch mee, dus waarom zou je jezelf dan niet bekent maken? nu heeft top gear ook weer een hoog aantal kijkcijfers, en dat hebben ze nu ook echt nodig aangezien de bbc de serie al wou stopzetten.

Geplaatst:
comment_1388438

De auto die gereden werd is toevallig van Schumacher, waar er maar 30 van zijn gemaakt. Logisch dat hij die zelf ook rijdt. Waarom zou TG in godsnaam de Stig bekendmaken? Het noemen van een bekende naam trekt mensen, terwijl dit hem helemaal niet is. :7

Geplaatst:
comment_1388738

Top Gear gaat stoppen, dus dan doen ze alles maar zo. Ik geloof echt niet dat Schumacher 'm altijd was. Ik geloof eerder elk seizoen een ander. En ik zag het ook dat ze juist zijn Ferrari FXX gebruikte. De enigste zwarte.

Geplaatst:
comment_1389931

Het idee was (ergens gelezen) dat Ferrari alleen die FXX (uit m'n hoofd) vrij wou geven, als hij door niemand minder als, jawel, Micheal schumacher (typfouten voorbehouden) werd bestuurd :7

Het is een erg krachtig ding, hij was 7 (!) seconden sneller dan de , nu tweede, snelste auto van topgear !

Dus ik denk dat t een reclamestuntje was :7

Bewerkt: door flippie13

Geplaatst:
comment_1390316

Het sou schumacher wel wezen volgens mij. Want ik zag al op de manier dat de stig de auto bestuurde dat het een (oud) coureur moest wezen.

Maar ben benieuwd of schumacher alle autos nu zonder zijn stig pakje gaat testen of dat er een nieuwe stig komt

Geplaatst:
comment_1391115
Het idee was (ergens gelezen) dat Ferrari alleen die FXX (uit m'n hoofd) vrij wou geven, als hij door niemand minder als, jawel, Micheal schumacher (typfouten voorbehouden) werd bestuurd :7

Het was zijn eigen auto :7 De enigste zwarte FXX, de rest is allemaal Ferrari rood.

Geplaatst:
comment_1391254

Het was zijn eigen auto :7 De enigste zwarte FXX, de rest is allemaal Ferrari rood.

En van Ferrari mag alleen de eigenaar ervan op circuits rijden. Dus het kon niet anders dan dat het Schmi was. Maar waarschijnlijk komen ze nog wel met een nieuwe twist...

Geplaatst:
comment_1392005
Top Gear gaat stoppen, dus dan doen ze alles maar zo. Ik geloof echt niet dat Schumacher 'm altijd was. Ik geloof eerder elk seizoen een ander. En ik zag het ook dat ze juist zijn Ferrari FXX gebruikte. De enigste zwarte.

Ik geloof niet dat het ooit Schumacher geweest is. Er wordt al sinds het 'doodgaan' van de eerste Stig gespeculeerd en 9 van de 10 keer kwam de conclusie dat Ben Collins de stig moest zijn. Schumacher deed alleen voor de ronde met de FXX een keer het pak aan...Daarnaast zijn er ook filmpjes op internet te vinden waarin mensen rondgereden worden door Ben Collins op het Top Gear circuit, waar je The Stig hoort praten. Als je dat vergelijkt met de manier waarop Ben Collins spreekt, klinkt het echt precies hetzelfde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.