Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243459 Onderwerp: Call of Duty : World at War Soort design: Signature Size design: 450 x 150 - 500 x 150 Render: Nee Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Je moet dit plaatje erin verwerken, Deze zou eventueel ook mogen. En je moet wel kunnen zien dat hij erin zit.
Geplaatst: 23 januari 200916 jaren comment_1247063 Ik krijg steeds te horen van ''Volg wat tut's''. Waarom zou ik? Met zelf klooien bereik je veel meer, Aldus Jon-asses. Overigens schrijft de helft van jullie mijn naam fout, Hij staat toch helemaal bovenaan? Ja ik heb hetzelfde Gedaan Als wat je nu doet ForumRunner, Gewoon zelf wat aanklooien, maar in mijn beginfase heb ik toch nog wel eens terug moeten gaan naar toch even een tutorial doorlezen, Hier leer je veel van, en daarna kun je weer nieuwe dingen aanklooien/Proberen. Mvg -Traser Ps. En als je wil kan ik je op msn Tips geven, en kan ik je wat .psd`s geven, dan kun je zien wat ik gebruik etc. Bewerkt: 23 januari 200916 jaren door Traser
Onderwerp: Call of Duty : World at War
Soort design: Signature
Size design: 450 x 150 - 500 x 150
Render: Nee
Animatie: Nee
Premade: Nee
Tijd van inlevering: Z.S.M
Opmerking: Je moet dit plaatje erin verwerken, Deze zou eventueel ook mogen. En je moet wel kunnen zien dat hij erin zit.