January 21, 200917 yr Ik heb een probleem. Ik wil een programma installeren genaamd AlienGUIse. Maar dat wil niet. Als de installatie op 4% is geeft hij een error dat ik hem moet uitvoeren als administrator. Maar overal waar ik kijk ben ik administrator. Dit is het probleem: Hopelijk hebben jullie nog een oplossing. PS. Ik heb XP Edited January 21, 200917 yr by Kryziek
January 21, 200917 yr Rechtermuisklik op het installatiebestand (setup.exe of zo) > Als Administrator uitvoeren. Werkt dat wel? Edit: Oh, XP, even kijken of het daar ook kan... Edit2: Rechtermuisklik > Eigenschappen. Staat daar alles aangevinkt bij toestaan?
January 21, 200917 yr Ik heb een probleem.Ik wil een programma installeren genaamd AlienGUIse. Maar dat wil niet. Als de installatie op 4% is geeft hij een error dat ik hem moet uitvoeren als administrator. Maar overal waar ik kijk ben ik administrator. Hopelijk hebben jullie nog een oplossing. PS. Ik heb XP Heb je wel met je rechtermuisknop op het icoontje geklikt en daarna op > ''Als administrator uitvoeren''? Of helpt dit nog steeds niet? Edit: te laat Edit2: XP: Hou shift ingedrukt > klik met je rechtermuisknop > Klik op ''Uitvoeren als'' > Klik op 'Deze gebruiker in het venster Uitvoeren als''. Edited January 21, 200917 yr by Gangsta
February 11, 200917 yr Toen hij bij mij deze fout gaf was de cd vies en bekrast.Is dat bij jou misschien ook het probleem?
Ik heb een probleem.
Ik wil een programma installeren genaamd AlienGUIse.
Maar dat wil niet.
Als de installatie op 4% is geeft hij een error dat ik hem moet uitvoeren als administrator.
Maar overal waar ik kijk ben ik administrator.
Dit is het probleem:
Hopelijk hebben jullie nog een oplossing.
PS. Ik heb XP
Edited by Kryziek