Momenteel heb ik één beeldscherm op mijn pc aangesloten. Dit beeldscherm zit aangesloten op de 1e poort van m'n Nvidia GeForce 8800. Omdat ik aan 1 beeldscherm te weinig heb (Ja, écht ) ben ik van plan een 2e beeldscherm aan te schaffen. Uiteraard van dezelfde grootte, zodat het er mooi uitziet.
M'n videokaart heeft gelukkig een mogelijkheid voor een 2e beeldscherm, dus dat is het probleem niet. Maar word de PC niet langzamer door het 2e beeldscherm? Aangezien het beeld 2x moet worden "uitgezonden". Heeft er tevens iemand extreem goede en/of extreem slechte ervaringen met een 2e beeldscherm?
Hallo,
Momenteel heb ik één beeldscherm op mijn pc aangesloten. Dit beeldscherm zit aangesloten op de 1e poort van m'n Nvidia GeForce 8800. Omdat ik aan 1 beeldscherm te weinig heb (Ja, écht
) ben ik van plan een 2e beeldscherm aan te schaffen. Uiteraard van dezelfde grootte, zodat het er mooi uitziet.
M'n videokaart heeft gelukkig een mogelijkheid voor een 2e beeldscherm, dus dat is het probleem niet. Maar word de PC niet langzamer door het 2e beeldscherm? Aangezien het beeld 2x moet worden "uitgezonden". Heeft er tevens iemand extreem goede en/of extreem slechte ervaringen met een 2e beeldscherm?
Marco.