Geplaatst: 22 januari 200916 jaren comment_1245337 Hallo mensen, Pas geleden had ik een mod geinstalleerd maar geen back-up gemaakt. Dus ik SA opnieuw installeren alles leuk enzo. Maarja toen wou ik SA opstarten zegt ie: Grand theft auto SA requires at least DirectX version 9.0 dus ik kijken, blijkt het dat ik gewoon versie 9.0 heb wat moet ik nu doen!? Alvast bedankt, GTAGibson
Geplaatst: 22 januari 200916 jaren Auteur comment_1245348 kan die ook op win xp? Ja maar daar moet je ervoor betalen :Z Bewerkt: 22 januari 200916 jaren door GTAGibson
Geplaatst: 22 januari 200916 jaren comment_1245352 De DirectX 9.0 die bij GTA San Andreas is meegeleverd, schijnt bij sommige mensen niet optimaal te werken. Installeer de boel even opnieuw, maar download deze keer de DirectX van de website van Microsoft, in plaats van de bijgeleverde versie. Controleer ook even of er geen bestanden van modificaties zijn achtergebleven in de (sub)mappen van GTA San Andreas. Een veelvoorkomende oorzaak schijnt bijvoorbeeld de Speed-O-Meter modificatie te zijn, die bij sommige mensen soortgelijke problemen oplevert. Oh, en maak in het vervolg dus even een back-up wanneer je modificaties installeert. Veel succes!
Geplaatst: 24 januari 200916 jaren comment_1247911 Had ik ook vaak. SA werkt niet meer en blijft haken bij openen savegame; met een mod als verkeert installt...
Hallo mensen,
Pas geleden had ik een mod geinstalleerd maar geen back-up gemaakt.
Dus ik SA opnieuw installeren alles leuk enzo.
Maarja toen wou ik SA opstarten zegt ie:
Grand theft auto SA requires at least DirectX version 9.0
dus ik kijken, blijkt het dat ik gewoon versie 9.0 heb wat moet ik nu doen!?
Alvast bedankt,
GTAGibson