Jump to content

Cpu rond de 75 graden als ik gta san andreas speel

Geplaatst:
comment_1245674

hallo ik was gta san andreas aan het spelen.dus ik was effe benieuwd hoe warm mijn cpu zal worden dus ik start everst op.mijn tempratuur is 79C graden dat is tog veels te warm?ik was tog van plan om mijn computer niet meer te updaten dus waarom geen nieuwe cpu cooler?weten jullie een goede cooler met socket 478?alvast bedankt! :)

Bewerkt: door danoontje_nl

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1246688
Ligt eraan welke cpu je hebt :o

Geen enkele processor zou 79 graden moeten halen.

Een paar jaar lang (2 à 3) elke dag een paar uur loopt die van mij op 85 graden. :)

Sorry, maar dat lijkt mij niet echt gezond.

koelpasta vervangen?

Geplaatst:
comment_1246749

Daarom vraag ik ook welk model die jongen heeft. Als hij een Core 2 heeft moet hij oppassen. Maar als het een Pentium 4 is zoals ik die heb is dat gezond. Aan de lage kant zelfs.

Edit: Hij heeft een Pentium 4/Celeron based op Pentium 4, hij hoeft zich dus geen zorgen te maken.

"In computing, Socket 478 is a type of CPU socket used for Intel's Pentium 4 and Celeron series CPUs. Socket 478 was phased out with the launch of LGA775."

Bewerkt: door ikt

Geplaatst:
comment_1246767

Ik heb even een beetje zitten lezen, en de Prescott versies van de Pentium 4 kunnen inderdaad flink warm worden.

Maar als je er een nieuwe koeler op wilt zetten is dit misschien een optie:

http://azerty.nl/8-976-34950/scythe-katana...er-voor-pr.html

Of natuurlijk andere Scythe koelers.

Ik ben bekend met enige Scythe koelers, en ik moet zeggen dat ze heerlijk koelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.