Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Online gamen

heey gta gamerz

ik heb een vraagje :D

ik heb gta iv special edition en draadloos internet

maar ik snap er geen hol van hoe je dat moet instellen en wat je dan moet invullen enzo

kan iemand helpen

please

:7

thanks _O_

Featured Replies

Wil je wat meer uitleggen over wat je probleem is want dan kan ik er meer van begrijpen.

Ik denk dat je bedoeld om je Account te linken aan Social Club/ Of een account aan te maken?

Je moet je telefoon openen en dan "Multiplayer" kiezen.

• Author

ik bedoel dus een account aanmaken op psn om dan gta iv onloine te spelen

Zie dit topic.

• Author

ik heb een ps3 ^_^

Je moet bij je internet instellingen gaan bij je PS3.

Daar moet je ergens drukken internet instellen, en dan draadloos selecteren.

Daarna wordt het automatisch allemaal afgerond en moet je een PSN account aanmaken.

• Author

wat moet je dan allemaal invullen om een account aan te maken?

• Author

moet je dan ook de code van je ps3 zelf invullen ofzo?

Mooi,

De eerste dingen die je moet doen om GTA IV online te kunnen spelen is zeker zijn dat je voldoende, maar echt goede internet conectie hebt. Dat wil zeggen dat Draadloos vaak nog de wensen overlaat op online gebied (Qua ping etc). Maar goed.

Je moet je ook registreren om Online te spelen in het algemeen. Dit wil zeggen dat je een setup zal moeten volgen om vervolgens het online te verkennen. De zin van je gebruikersnaam, contact gegevens en de rest. Dit account zal je verbinden met alle games die online gespeelt worden.

Volgens mij moet je een speciale tab selecteren in het Main Menu van de PS3 om dit te maken. Omdat ik niet over een PS3 beschik zelfs weet ik dit niet echt zeker.

De stuff die je moet invullen zouden vast je persoonlijke gegevens zijn om je account aan te maken.

• Author
Mooi,

De eerste dingen die je moet doen om GTA IV online te kunnen spelen is zeker zijn dat je voldoende, maar echt goede internet conectie hebt. Dat wil zeggen dat Draadloos vaak nog de wensen overlaat op online gebied (Qua ping etc). Maar goed.

Je moet je ook registreren om Online te spelen in het algemeen. Dit wil zeggen dat je een setup zal moeten volgen om vervolgens het online te verkennen. De zin van je gebruikersnaam, contact gegevens en de rest. Dit account zal je verbinden met alle games die online gespeelt worden.

Volgens mij moet je een speciale tab selecteren in het Main Menu van de PS3 om dit te maken. Omdat ik niet over een PS3 beschik zelfs weet ik dit niet echt zeker.

De stuff die je moet invullen zouden vast je persoonlijke gegevens zijn om je account aan te maken.

okee

maar denk jij dat een verbinding met draad beter is dan draadloos

okee

Een verbinding met draad is sneller, en word direct gevonden door de PS3.

Mooi,

okee

Ik denk dat het ook beter is, want als je Draadloos speelt heeft een verbindingspunt ( De Router ) hoe verder je er vanaf zit hoe minder de verbinding wordt.